کد خبر: 1177459
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۰
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تحکیم و توسعه این روابط را در تامین منافع ملت‌های دو کشور و مردم منطقه نقش آفرین توصیف کرد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، هیات پارلمانی جمهوری اسلامی ایران به ریاست وحید جلال‌زاده، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ایران با هدف رایزنی‌های مشترک با طرف سوری به دمشق سفر کرده است.

«فائز احمد»، رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس سوریه و «هیفاء جمعه»، نایب رئیس گروه دوستی پارلمانی سوریه و ایران از هیات پارلمانی ایران در فرودگاه دمشق استقبال کردند.

در سفر به دمشق هیات پارلمانی ایران با گروه‌های فلسطینی دیدار و گفتگو کردند. «حسین اکبری»، سفیر جمهوری اسلامی ایران در سوریه روز سه‌شنبه در دیدار گروه‌های فلسطین در دمشق، موضوع فلسطین را مساله اصلی جهان اسلام دانست و بر حمایت از حقوق و آرمان فلسطین تاکید کرد.

شخصیت‌های مختلف فلسطینی هم در این دیدار، جمهوری اسلامی ایران را حامی واقعی فلسطین دانستند و پشتیبانی ایران را از فلسطینیان ستودند.

در ادامه این سفر وحید جلال زاده با اشاره به روابط عمیق و راهبردی ایران و سوریه، تحکیم و توسعه این روابط را در تامین منافع ملت‌های دو کشور و مردم منطقه نقش آفرین توصیف کرد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی کشورمان رشادت‌های رزمندگان مدافع حرم را در خنثی کردن نقشه‌های دشمنان ستود و یاد شهیدان جبهه مقاومت به ویژه سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشت.

هیات پارلمانی ایران از روز دوشنبه سفری ۷ روزه را به سوریه و لبنان شروع کرده است. این هیات پس از رایزنی با مقام‌های سوری به بیروت، پایتخت لبنان سفر می‌کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار