کد خبر: 1177034
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲
امام جمعه بروجرد:
حجت الاسلام حسینی با اشاره به ویژگی های یک خبرنگار انقلابی گفت: اطلاع رسانی درست و رعایت امانتداری از ویژگی‌های خبرنگاران انقلابی است.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام سیدعلی حسینی، ظهر امروز در مراسم روز خبرنگار و غبار روبی مزار شهید خبرنگار «محمود صارمی» در بروجرد با تبریک روز خبرنگار گفت: خبرنگاران در آگاهی بخشی و بصیرت افزایی در جامعه رسالت خطیری بردوش دارند.

امام جمعه بروجرد با بیان اینکه جامعه‌ای موفق است که آگاهی و بصیرت ملت آن بالا باشد، افزود: در طول تاریخ هرگاه اسلام شکست خورده از بی بصیرتی مردم بوده و همیشه حاکمان دینی تلاش دارند تا مردم آگاهی داشته باشند.

وی به نقش خبرنگاران در حل مشکلات جامعه و مردم اشاره و عنوان کرد: خبرنگاران برای حل معضلات و مشکلات جامعه راهکارهای مناسب را با گرفتن نظرات کارشناسان ارائه دهند.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه بیان انتقادات سازنده و منصفانه توسط خبرنگاران سبب تقویت نظام است، گفت: خبرنگاران با کار درست و دقیق اعتمادسازی می‌کنند.

وی در ادامه یادآور شد: اطلاع رسانی درست و رعایت امانتداری از ویژگی‌های خبرنگاران انقلابی است، خبرنگاران در بیان حق و حقیقت و امید آفرینی در جامعه به رسالت خود عمل کنند.

امام جمعه بروجرد با بیان اینکه خبرنگاران با بصیرت افزایی در جامعه باید مردم را در برابر دسیسه های دشمن آگاه سازند، عنوان داشت:  اگر در زمان امام حسین(ع) مردم آگاهی کامل داشتند و فریب تبلیغات غلط دشمنان را نمی خوردند واقعه تلخ عاشورا اتفاق نمی افتاد، مردم در آن زمان ایمان داشتند ولی بصیرت کافی را نداشتند و فریب دسیسه‌های دشمن را خوردند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار