کد خبر: 1175657
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۷
«نیکلاوس ماتی عبدالاحد» اسقف مسیحیت و شخصیت تاثیرگذار در اسپانیا گفت: ما که اصالتاً اهل سوریه هستیم افتخار می‌کنیم در کنار ایرانیان در جبهه مقاومت قرار گرفته ایم و موفقیت کشورمان را مدیون درایت و تدبیر آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران می‌دانیم.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از ایرنا، نیکلاوس ماتی عبدالاحد اسقف مسیحیت و شخصیت تاثیرگذار در اسپانیا در دیدار با رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در اسپانیا تصریح کرد: ما مسیحیان هم مانند شما شیعیان بویژه ایرانیان ضد ستم و ظلم هستیم. من اصالتاً اهل سوریه هستم و همیشه سوریه و ایران تحت فشار و تحریم آمریکا و اسرائیل بوده و هستند لذا در این شرایط وحدت دو کشور بسیار ضروری است.

وی اظهار داشت: دشمنان ایران می‌خواهند در اروپا با ایجاد شابعات افکار عمومی را نسبت به انقلاب اسلامی بدبین کنند، اما انسان‌های آگاه از هز مذهب و مکتبی که باشند طرفدار عدالت اجتماعی هستند و ماهیت دشمنان انسانیت را می‌شناسند.

نیکولاس گفت: امیدوارم با کمک یکدیگر بتوانیم به دنیا ثابت کنیم ستم در همه مذاهب و ادیان محکوم است.

در ادامه احمدی، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران نیز اظهار داشت: اسلام و مسیحیت با ستم و ظلم مخالفند و دشمنان بویژه آمریکا و اسرائیل سعی می‌کنند مردم و جهان را در ناآگاهی نگاه دارند و، چون انقلاب اسلامی ایران ابهت آمریکا را شکسته است لذا سعی می‌کنند با کشورمان ایران و حتی با کشور برادر سوریه دشمنی کنند. اما از آنجائیکه حقیقت را نمی‌توان کنمان کرد، توطئه‌های آنان به خودشان بر می‌گردد.

احمدی در ادامه گفت در ماه نوامبر سمیناری تحت عنوان " عدالت اجتماعی از منظر اسلام و مسیحیت" برگزار خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار