کد خبر: 1175092
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۴
روز گذشته مهلت اسکان زلزله‌زدگان ترکیه در اماکن ترکیه نظیر خوابگاه‌ها به پایان رسید و دولت این کشور در حال مجبور کردن مردم زلزله‌زده برای ترک این اماکن است.

‌به گزارش جوان آنلاین به نقل از مهر، مهلت اسکان مردم زلزله‌زده ترکیه در خوابگاه‌های دولتی این کشور روز گذشته به پایان رسیده و دولت این کشور در حال مجبور کردن مردم برای ترک این اماکن است.

به گزارش دووار، پس از زلزله روز ۶ فوریه که مناطق جنوب شرقی ترکیه و سوریه را لرزاند و میلیون‌ها نفر را آواره کرد و جان ۵۸ هزار نفر را گرفت، برخی از کسانی که خانه‌های خود را از دست داده بودند، در خوابگاه‌های دولتی اسکان داده شدند.

در حال حاضر افراد حاضر در این خوابگاه‌ها منتظر تمدید احتمالی مهلت ارائه‌شده از سوی دولت هستند؛ چراکه جای دیگری برای زندگی ندارند. آن‌ها می‌گویند مقامات دولتی ترکیه نظیر مولود چاووش اوغلو، وزیر خارجه سابق این کشور به آن‌ها قول داده‌اند که می‌توانند به مدت یک سال در این خوابگاه‌ها زندگی کنند، چرا که پس از تخریب خانه‌های آن‌ها هیچ جای دیگری برای زندگی ندارند.

زلزله‌زدگان ترکیه می‌گویند که تلاش کرده‌اند تا با مقامات دولتی ترکیه دسترسی پیدا کنند و یا با اداره مدیریت فجایع و شرایط اضطراری ارتباط برقرار کنند، اما کسی به حرف آن‌ها گوش نمی‌دهد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار