کد خبر: 1173886
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۹
سرپرست اداره حفاظت محیط‌ زیست شهرستان آستارا از توقیف یک دستگاه نیسان که محموله غیر مجاز یک هزار و 300 کیلوگرمی ماهی رودخانه‌ای حمل می کرد خبر داد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، محمد رضا سلامی ریک سرپرست اداره حفاظت محیط‌ زیست شهرستان آستارا  امروز در جمع خبرنگاران با توقیف یک دستگاه نیسان حامل ماهی اظهار کرد: حسب‌ گزارشات واصله و با هوشیاری مأمورین نیروی انتظامی مستقر در پست ایست بازرسی پاسگاه قلعه آستارا و حضور مأمورین محیط‌زیست و دامپزشکی شهرستان آستارا یک دستگاه نیسان با حدود یک تن و ۳۰۰ کیلو گرم انواع ماهیان رودخانه‌ای توقیف شد.

به گفته سلامی نیسان توقیفی حامل ماهیانی از گونه سوف و ماهی کولی بودند که از آذربایجان شرقی به مقصد مرکز گیلان جهت عرضه به بازار تقاضا و مصارف غذایی بار‌گیری شده بود.

وی با اشاره به سرنوشت ماهیان توقیفی افزود: توقیف و به دلیل عدم ارائه مجوزهای قانونی و بهداشتی و گواهی حمل از سازمان دامپزشکی با دستور مقام محترم قضایی جهت مصارف صنعتی‌ به  کارخانه پودر ماهی انتقال یافت. 

سرپرست اداره حفاظت محیط‌ زیست شهرستان آستارا  همچنین گفت که صید انواع ماهیان در خارج از فصل صیادی و همچنین حمل آن بدون صدور مجوزهای بهداشتی از سازمان دامپزشکی ممنوع بوده و با متخلفین وفق مقررات برخورد خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار