کد خبر: 1171336
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۹
نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه لایحه اصلاح قانون سربازی در مراحل پایانی بررسی در کمیسیون قرار دارد، گفت: باید نظر ستادکل نیرو‌های مسلح و سایر دستگاه‌های مرتبط با این لایحه را دریافت کنیم تا پس از جمع‌بندی نهایی، لایحه را به صحن ارسال کنیم.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از تسنیم، شهریار حیدری نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به آخرین وضعیت طرح اصلاح قانون خدمت سربازی گفت: کار بررسی اکثر بند‌های لایحه اصلاح قانون سربازی در کمیسیون امنیت ملی به پایان رسیده است.

وی افزود: هم‌اکنون باید نظر ستادکل نیرو‌های مسلح و سایر دستگاه‌های مرتبط با این لایحه را دریافت کنیم تا پس از جمع‌بندی نهایی، لایحه را به صحن ارسال کنیم.

بر اساس این گزارش، علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت، اواسط اردیبهشت از در دستور کار قرار گرفتن لایحه اصلاح قانون وظیفه عمومی برای طی مراحل قانونی خبر داده بود.

به گفته بهادری جهرمی، گسترش مفهوم وظیفه عمومی به امور فرهنگی، فناوری و اقتصادی، تغییر در معافیت‌ها و معاف شدن مشمولان مازاد به تشخیص ستاد کل، از مواردی است که در لایحه درنظر گرفته شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار