کد خبر: 1169016
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۳
فرمانده کل سپاه گفت: تاریخ شیعه سرشار است از روح عالمان مجاهدی که اصوات و کلمات وحی را بر قلب مؤمنان جاری کردند و بیرق جهاد برافراشتند، با طواغیت جنگیده‌اند و روشنگرانه به تبیین حقایق پرداختند.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از تسنیم، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت برگزاری دومین اجلاسیه جامعه علما و طلاب شهرستان زیرکوه و بزرگداشت آیت‌الله محمد صادق اوحدی پیامی صادر کرد که توسط سردار سیاری جانشین سازمان اطلاعات سپاه در این اجلاسیه قرائت شد.

در متن پیام سردار سلامی آمده است: عالمان بزرگ در تاریخ پرفراز و نشیب اسلام همواره حاملان رسالت الهی و مبلغان حقیقی معارف دین و ستارگان درخشانی هستند که در ظلمات، عزم مسیر هدایت را به پویندگان صراط مستقیم یاد می‌دهند.

تاریخ شیعه سرشار است از روح عالمان مجاهدی که اصوات و کلمات وحی را بر قلب مؤمنان جاری کردند و بیرق جهاد برافراشتند، با طواغیت جنگیده‌اند و روشنگرانه به تبیین حقایق پرداختند از جمله این عالم فاضل حضرت آیت‌الله شیخ «محمد صادق اوحدی» رضوان‌الله که عالمی اهل فضل، اخلاق حسنه، طبیبی نافذ و صاحب نفوذ، شاعر و ادیبی دردمند، فقید و مجتهدی متواضع و خادم است.

آیت‌الله شیخ محمد صادق اوحدی برای ترویج دین مبین اسلام و گسترش فضیلت و اخلاق و تبیین احکام الهی رنج‌های زیادی کشید و برای اسلام عزیز، ایران بزرگ به ویژه شهرستان زیرکوه اسوه‌ای بزرگ، نورانی و افتخاری بزرگ بود.

تجلیل از این عالم برجسته عرفان، اخلاق، فضیلت و فقاهت قطعا تجلیل از اسلام است و امروز به مراتب نسبت به هشت سال گذشته به شدت نیازمند این اجلاسیه‌ها و برنامه‌ها هستیم.

از خداوند متعال برای همه پرچمداران علم و معرفت و علمای عزیز به ویژه رهبر عظیم‌الشأن، قائد جانباز و حکیم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای آرزوی توفیق و سعادت روزافزون و برای این فقید سعید غفران، رحمت و رضوان الهی را مسئلت دارم.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار