کد خبر: 1168602
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۰
بانک مرکزی ایتالیا اعلام کرد که بخش دیگری از دارایی‌های روسیه را مسدود کرده است.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از مهر، دولت ایتالیا به بهانه جنگ در اوکراین بخشی دیگری از دارایی‌های خارجی روسیه در این کشور را مسدود کرد.

بانک مرکزی ایتالیا روز سه شنبه اعلام کرد که دولت رم از ابتدای جنگ اوکراین تاکنون دارایی‌های خارجی روسیه را به ارزش حدود ۲ میلیارد یورو مسدود کرده است.

واحد مبارزه با پولشویی بانک ایتالیا (UIF) در گزارش سالانه خود اعلام کرد که در تازه‌ترین اقدام، دارایی‌های مالی روسیه که متعلق به ۸۰ فرد است را به عنوان بخشی از تحریم‌های مسکو مسدود کرده است.

بنا به اعلام واحد مبارزه با پولشویی بانک ایتالیا، این کشور تاکنون دارایی‌هایی روسیه از جمله حساب‌های بانکی، ویلا‌های مجلل، قایق‌های تفریحی و خودرو‌های اتباع روس را به عنوان بخشی از تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه روسیه توقیف کرده است.

«دیدیه ریندرز» کمیساریای عدالت اروپا روز دوشنبه اعلام کرد که مقدار دقیق دارایی‌های مسدود شده دولت روسیه از زمان از سوی کشور‌های اتحادیه اروپا در حال حاضر ۲۰۷ میلیارد یورو است. بنا به اعلام کمیساریای عدالت اروپا، این مقدار از دارایی‌های خارجی روسیه از ابتدای شروع عملیات ویژه این کشور در اوکراین از سوی غرب مصادره شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار