کد خبر: 1168569
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۹
رئیس هیات مدیره باشگاه سایپا نسبت به شکایت این باشگاه از شمس آذر قزوین توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، ابوالقاسم پور در خصوص شکایت این باشگاه از باشگاه شمس آذر قزوین اعلام کرد: مدارک و مستندات لازم تحویل کمیته محترم انضباطی فدراسیون شده و باشگاه سایپا مصرانه در این مورد پیگیر است.

رئیس هیات مدیره باشگاه سایپا ضمن بیان مطلب فوق به روابط عمومی این شرکت گفت: انتظارمان از کمیته انضباطی فدراسیون این است که این مورد مهم را شامل مرور زمان نکرده و در اولین فرصت ممکن به این مساله پرداخته شود. چراکه اعتقاد کامل داریم بازیکن شمس آذر بازیکن غیر مجاز بوده و در صورت کسر امتیازات لازم این باشگاه از حضور در رقابت‌های فصل آینده لیگ برتر محروم خواهد شد.

وی ادامه داد: متاسفانه مدیرعامل محترم باشگاه شمس آذر در مصاحبه دیروز خود از روش فرار رو به جلو استفاده کرد و لازم است متذکر شویم که باشگاه سایپا از قدمتی طولانی در لیگ فوتبال ایران برخوردار است که دیگر نیاز به دست اندازی به روش‌های نخ نما شده نداشته باشد و مدارک و مستندات این باشگاه به قدری کامل و جامع است که قطعا نیازی به مدارک دیگری وجود ندارد.

وی در پایان اشاره کرد: امیدوارم ارکان مختلف فدراسیون فوتبال به فوریت در این موضوع مهم ورود نموده و از تضییع حقوق چند ده هزار کارگر شریف مجموعه خودرو سازی سایپا جلوگیری کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار