کد خبر: 1168341
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۶
معاون «دونالد ترامپ» در مصاحبه‌ای با اعلام اینکه کشورش «نیاز‌های اوکراین را تأمین می‌کند»، گفت که سخن «جو بایدن» درباره دیکتاتور بودن «شی جین‌پینگ» همتای چینی وی واقعیت دارد!

به گزارش جوان آنلاین به نقل از مهر، «مایک پنس» معاون «دونالد ترامپ» رییس جمهور پیشین آمریکا در مصاحبه با شبکه تلویزیونی سی بی اس اعلام کرد که ادعای «جو بایدن» که همتای چینی خود را «دیکتاتور» خوانده بود، «بیان واقعیت» است!

بر اساس اعلام این رسانه، معاون «دونالد ترامپ» در این مصاحبه در این ارتباط گفت: تضمین می‌کنم رئیس جمهور «شی» (شی جین پینگ، رییس جمهور چین) به دقت آنچه در اوکراین رخ می‌دهد را دنبال می‌کند... ما به اوکراینی‌ها آنچه برای پیروزی در این جنگ برای دفع روسیه نیاز دارند را می‌دهیم.

«مایک پنس» در ادامه این مصاحبه اضافه کرد: ما به اوکراینی‌ها خیلی سریع‌تر از «جو بایدن» (تسلیحات) می‌دهیم. آنچه را که برای پیروزی در این مبارزه برای دفع تهاجم روسیه نیاز دارند به آن‌ها می‌دهیم، فکر می‌کنم - فکر می‌کنم این کار انجام خواهد شد.

وی در پاسخ به سئوالی درباره اینکه «آیا اطمینان دارد در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، اگر چین به جزیره تایوان حمله کند، به این جزیره نیرو بفرستد»، گفت: باید به ارائه ابزار نظامی به تایوان برای دفاع از خود ادامه دهیم... آنچه می‌خواهیم سیاست بازدارندگی است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار