کد خبر: 1167688
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۸
معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: فقط در بخشی از اقدامات سازمان بهزیستی در جهت تحقق اشتغال پایدار، با جذب ۱۰۰ درصدی منابع اشتغالزایی و حمایت از ایجاد بیش از ۸۰ هزار فرصت شغلی که بیش از ۶۰ درصد آن ویژه معلولین عزیز بوده است ‏تحول عظیمی را در سال گذشته رقم زده است.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از برنا، محمود کریمی بیرانوند معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شبکه اجتماعی ویراستی در مورد اقدامات سازمان بهزیستی در جهت تحقق اشتغال پایدار نوشت:‌"سازمان بهزیستی کل کشور در جهت تحقق اشتغال‌های پایدار اقدامات مهمی را در دستور کار قرار داده است. فقط در بخشی از این اقدامات، با جذب ۱۰۰ درصدی منابع اشتغالزایی و حمایت از ایجاد بیش از ۸۰ هزار فرصت شغلی که بیش از ۶۰ درصد آن ویژه معلولین عزیز بوده است تحول عظیمی را در سال گذشته رقم زده است.

وی گفت: امیدواریم با هدفگذاری حمایت از ۱۰۰ هزار فرصت شغلی جدید و پایدار، ایجاد کاریابی‌های تخصصی ویژه اقشار خاص، افزایش سرمایه صندوق ضمانت به حدود ۱۰۰۰ میلیارد تومان وتسهیل صدور مجوز‌ها شاهد توانمندسازی و رضایت بیشتر اقشار خاص در فضای کسب‌وکار‌ها باشیم. "

ایجاد بیش از ۸۰ هزار فرصت شغلی با جذب ۱۰۰ درصدی منابع اشتغالزایی توسط سازمان بهزیستی

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار