کد خبر: 1167176
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۱
«آلوارو لوپز میرا» وزیر دفاع کوبا روز سه شنبه (دیروز) در مسکو از سیاست روسیه در قبال جنگ اوکراین دفاع و مواضع آمریکا و متحدانش را محکوم کرد.
 

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، وزیر دفاع کوبا در دیدار روز سه شنبه (دیروز) با همتای روس خود در مسکو اعلام کرد که آمریکا و برخی متحدانش باید به تاریخ درباره گسترش ناتو پاسخ بدهند.

«آلوارو لوپز میرا» درباره جنگ اوکراین گفت: «مواضع ایالات متحده مبنی بر ادامه گسترش ناتو به سمت مرزهای روسیه به نتایج غیرقابل پیشبینی منجر شد که باعث این منازعه شد و روسیه را مجبور کرد که عملیات نظامی ویژه را آغاز کند».

وی در حضور سرگئی شویگو وزیر دفاع روسیه ادامه داد: «در این چارچوب، روسیه نقشی برجسته در جنگ علیه فاشیسم ایفا می‌کند؛ چیزی که آنها هم اکنون تلاش می‌کنند به اروپا گسترش بدهند».

وزیر دفاع کوبا تصریح کرد: «ایالات متحده و برخی از متحدانش به طور مکرر از نیروی نظامی استفاده کردند، آنها برای دستیابی به تغییر سیاسی مدنظرشان به کشورهای مستقل تجاوز و در امور داخلی کشورهایی که با آنها اتفاق نظر ندارند، دخالت کرده‌اند؛ کشورهایی که مخالف تسلط (آمریکا و متحدانش) هستند و می‌خواهند از تمامیت ارضی و استقلالشان حفاظت کنند».

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار