کد خبر: 1166276
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۴
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: هیئت های مذهبی با ورود به موضوع عفاف و حجاب می توانند نقشه های دشمن را نقش بر آب کنند.
به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، سید محمد رضا طالبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی امروز در اولین همایش ملی هیئت های مذهبی که با حضور وبیناری معاون وزیر کشور برگزار شد اظهارداشت: باید از ظرفیت هیئت های مذهبی در توسعه فرهنگی جامعه  استفاده شود.

وی خاطرنشان کرد: هیئات مذهبی از جایگاه معنوی و مردمی بسیار بالایی برخوردار هستند.

 وی تصریح کرد: هیئت های مذهبی در مناسبت های مختلف و جشن ها و عزاداری ها، جمعیت های قابل توجهی از اقشار و گروه های مردمی را پوشش می دهند.

به گفته وی سخنرانان، مداحان، هیئت امناها و مسئولان هیئت ها می توانند از این فرصت حضور مردم، در توسعه فرهنگی جامعه استفاده کنند.

معاون استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه مداحان و سخنرانان به هر موضوعی که ورود کرده اند، موفق بوده اند اظهار داشت: ورود هیئت های مذهبی به موضوع کرونا ، نتایج بسیار خوبی به همراه داشته است.

طالبی با اشاره به اهمیت عفاف و حجاب در جامعه، تأکید کرد: مداحان و سخنرانان می توانند در مراسم مذهبی به موضوع عفاف و حجاب به لحاظ عرفی، شرعی و قانونی بپردازند.

وی با ذکر این نکته که هدف دشمن در جنگ نرم، گرفتن عفاف و حجاب از خانواده هاست متذکر شد: دشمن به دنبال این است که با خدشه وارد کردن به حجاب اسلامی، مردم را به این سمت ببرد که اعتقادات شان را کمرنگ کرده و از رویکردهای انقلاب اسلامی، هدف زدایی کند.

به گفته وی هیئت های مذهبی با ورود به موضوع عفاف و حجاب می توانند این نقشه های دشمن را نقش بر آب کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار