کد خبر: 1164794
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۸
مدیر روابط عمومی راه آهن خراسان گفت: قطار مسافربری از مشهد به سرخس ظهر امروز به دلیل ماسه گرفتگی ریل و تایم ایمنی مسافران لغو و حرکت آن به شب موکول شد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از ایرنا، جواد معراجی فر افزود: صبح امروز قطار مسافربری سرخس به مشهد طبق یرنامه انجام شد، اما به دلیل شدت گرفتن توفان شن و در ادامه ماسه گرفتگی خطوط ریلی و رعایت مسائل ایمنی قطار مشهد به سرخس در ساعات ظهر لغو شد.

وی گفت: با توجه به بهبود وضعیت جوی و تامین ایمنی تردد، قطار مسافربری مشهد به سرخس در ساعات شب حرکت خواهد کرد و در مجموع طی امروز ۲ رام قطار مسافربری رفت و برگشت مشهد-سرخس به دلیل توفان شن لغو شد.

مدیر روابط عمومی راه آهن خراسان اظهار داشت: حرکت قطار‌های تجاری و باری در مسیر مشهد - سرخس دچار مشکل و وقفه نشده و در حال حاضر تردد قطار‌ها در مسیر تهران - مشهد نیز بی وقفه و بدون مشکل جریان دارد.

معراجی فر اظهار داشت: هم اکنون روزانه ۸۴ رام قطار مسافربری در مسیر ۲۷ شهر و مرکز استان به مشهد تردد دارند که چهار رام شامل ۲ رام قطار رفت و ۲ رام قطار برگشت از این تعداد مربوط به مسیر مشهد-سرخس است.

پارسال بیش از ۱۵ میلیون مسافر در مسیر‌های ریلی منتهی به مشهد تردد کردند که پس از تاسیس این خط ریلی رکوردی جدید و تاریخی محسوب شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار