کد خبر: 1163435
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۲
تحقیقات جدید نشان می‌دهد، تقریبا ۲ میلیون انگلیسی به دلیل افزایش هزینه‌های زندگی، ۳ بار در ماه وعده‌های غذایی خود را برای یک روز کامل حذف می‌کنند.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، تحقیقات جدید نشان می‌دهد، تقریبا ۲ میلیون شهروند انگلیسی به دلیل افزایش هزینه‌های زندگی، در طول ماه ۳ بار وعده‌های غذایی خود را برای یک روز کامل حذف می‌کنند.

نظرسنجی YouGov که ۶ هزار نفر در آن شرکت کرده‌اند، نشان داد، ۹.۶ میلیون انگلیسی در خانواده‌هایی زندگی می‌کنند که در دسته خانواده‌های با «مشکلات مالی جدی» طبقه‌بندی می‌شوند.

به نوشته این گزارش، ۶۱ درصد این گروه گفته‌اند، در ۶ ماه گذشته نتوانسته‌اند همیشه خانه خود را گرم کنند.

حدود ۶۴ درصد اعلام کردند از تعامل‌های اجتماعی با دوستان و خانواده پرهیز می‌کند و ۶۱ درصد گفتند، کمتر در سرگرمی‌ها شرکت می‌کنند.

در گروهی که در شرایط سخت قرار دارند، ۶۴ درصد درمان‌های مربوط به دندان‌پزشکی را به دلیل هزینه‌های آن به تعویق می‌اندازند؛ این درحالی است که ۱۹ درصد انگلیسی‌ها همین کار را می‌دهند.

تقریبا یک پنجم (۱۹ درصد) کسانی که در مشکلات مالی جدی هستند از پزشک رفتن اجتناب می‌کنند در حالی که ۱۸ درصد توانایی خرید تجهیزات پزشکی یا دارو را ندارند.

به نوشته این تحقیق، حدود ۳۵ درصد انگلیسی‌ها نمی‌توانند یک بار در ماه یک رژیم غذایی متعادل داشته باشند؛ این درحالی است که این رقم در میان افرادی که با فشار بودجه‌ای بیشتر مواجه‌اند به ۸۲ درصد می‌رسد.

یک سوم از انگلیسی‌ها می‌گویند، نگرانی‌های مالی باعث می‌شود که خواب آرامی نداشته باشند و ۳۵ درصد معتقدند وضعیت مالی آن‌ها سلامت روانی آن‌ها را بدتر می‌کند.

در عین حال، ۲۷ درصد از انگلیسی‌ها اعلام کرده‌اند، نگرانی‌های مالی سلامت جسمی آن‌ها را به خطر انداخته است.

به طورکلی، رفاه مالی از زمانی‌که نخستین نظرسنجی در ابتدای شیوع کرونا در آوریل ۲۰۲۰ انجام شد، کمتر شده است.

آمار‌های این نظرسنجی توسط مرکز تحقیقات امور مالی شخصی در دانشگاه بریستول تجزیه و تحلیل شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار