کد خبر: 1163194
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۲
در پی کاهش قیمت ارز در روزهای گذشته قیمت کاغذ نیز با روند نزولی همراه بود، اما این نزول قیمت به رونق بازار کمکی نکرده است؛ طوری که بازاریان می‌گویند از شنبه تا امروز حتی یک بند کاغذ هم نفروخته‌ایم.
 

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، از روزهای پایانی هفته گذشته که نرخ ارز وارد کانال ۴۰ هزار تومان شد، بازار کاغذ نیز تحت تأثیر این نوسانات ارزی قرار گرفت؛ به طوری که کاغذ سفید تحریر ۱۰۰ در ۷۰ که در ابتدای سال جاری قیمت هربندش به یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان بود و در ماه گذشته نیز به بندی یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسید، در پی پائین آمدن نرخ ارز در روزهای گذشته به هر بند یک میلیون و ۳۴۰ هزار تومان کاهش پیدا کرد. البته کاغذ تحریر ۶۰ در ۹۰ نیز از بندی یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به بندی یک میلیون و ۱۱۰ هزار تومان رسید. 

یعقوب خانی، نایب رئیس اتحادیه صنف فروشنگان کاغذ و مقوا به خبرنگار کتاب و ادبیات فارس درباره وضعیت حال حاضر بازار کاغذ در پی کاهش قیمت ارز گفت: «با توجه به اخباری مبتنی به بازگشت سرمایه‌های دلاری کشور، قیمت دلار کاهش پیدا کرده و به همین ترتیب قیمت کاغذ نیز در بازار پائین آمد. البته از ابتدای هفته با توجه به نزول قیمت خرید و فروشی در بازار صورت نگرفته است. من هم در بازار مغازه‌دار هستم و از شنبه صبح تا به امروز حتی یک بند کاغذ هم نفروخته‌ام.»

وی درباره وضعیت موجودی کاغذ در بازار می‌گوید: «کاغذ به اندازه نیاز در بازار موجود است و ما کمبودی نداریم. البته تجار هم به هر سختی که هست به واردات می‌پردازند.»

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار