کد خبر: 1162394
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۶
سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر با اعلام هشدار سطح قرمز هواشناسی برای امروز (پنجشنبه) در شمال شرق استان تهران و استان سمنان به دلیل بارش‌های رگباری شدید و احتمال وقوع سیل گفت: امدادگران هلال‌احمر در این استان‌ها به حالت آماده‌باش درآمدند.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر با اعلام هشدار سطح قرمز هواشناسی برای امروز (پنجشنبه) در شمال شرق استان تهران و استان سمنان به دلیل بارش‌های رگباری شدید و احتمال وقوع سیل گفت: امدادگران هلال‌احمر در این استان‌ها به حالت آماده‌باش درآمدند.

بابک محمودی گفت: براساس هشدار هواشناسی امروز - ۱۸ خردادماه - با احتمال رگبار شدید باران، رعدوبرق، تگرگ و وزش باد شدید در شمال شرق استان تهران و ارتفاعات غربی استان سمنان، هلال‌احمر در این استان‌ها به حالت آماده‌باش درآمد.

وی با بیان اینکه براساس هشدار هواشناسی احتمال بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی، آبگرفتگی معابر، انسداد راه‌های روستایی و اختلال در جاده‌ها وجود دارد، تاکید کرد: از هموطنان در این مناطق درخواست می‌شود که از سفر‌های برون شهری، فعالیت‌های کوه‌نوردی، استفاده از تفرجگاه‌ها و سکونت‌گاه‌های واقع در حریم و بستر رودخانه بویژه در ساعات عصر به‌شدت پرهیز کنند.

سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر ادامه داد: هموطنان اگر با مخاطره‌ای مواجه شدند با شماره امدادی ۱۱۲ تماس بگیرند تا امدادگران هلال‌احمر در سریع‌ترین زمان به منطقه حادثه‌دیده اعزام شوند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار