کد خبر: 1162363
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۸
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از توقیف یک دستگاه خودروی کامیون و کشف ۱۰ میلیارد ریال کالای قاچاق خبر داد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از مهر، سرهنگ هدایت بهرامی رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران گفت: مأموران گشت انتظامی عملیات این پلیس، حین گشت زنی هدفمند در محدوده خیابان مولوی تهران به یک دستگاه خودروی کامیون مشکوک شدند و دستور توقیف خودرو را اعلام کردند.

وی عنوان کرد: مأموران در بازرسی از داخل خودرو، ۲۰ دستگاه چرخ خیاطی و ۸۳ دستگاه سردوز قاچاق، فاقد مدارک گمرکی و بارنامه کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران در ادامه با بیان اینکه راننده خودرو با استفاده از مدارک جعلی سعی در گمراه کردن مسیر تحقیقات پلیسی را داشت ادامه داد: در این عملیات پلیسی، راننده خودرو دستگیر شد و متهم به جرم ارتکابی مبنی بر حمل کالای قاچاق اعتراف کرد.

وی افزود: کارشناسان ارزش ریالی محموله کشف شده را ۱۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند و کلیه اموال کشف شده برای سیر مراحل قانونی با دستور قضائی تحویل سازمان جمع‌آوری و امور تملیکی تهران شد.

سرهنگ بهرامی تاکید کرد: قاچاقچیان کالا، افرادی سودجویی هستند که با به دام انداختن رانندگان و تحویل دادن بارنامه‌های جعلی کالا به آنها، با اعلام عدم مالکیت، تمام جرایم متوجه رانندگان حمل کالای قاچاق می‌شود.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران در پایان از شهروندان درخواست کرد، در صورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکار کالا با این پلیس به شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ و یا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار