کد خبر: 1162308
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۲
همرزم شهید اسکندرلو می‌گوید: حاج حسین مدام با من شوخی کرده و مرا اذیت می‌کرد. یک بار عکس خنده‌داری از او گرفتم که دوست نداشت کسی آن را ببیند. با لحن تهدید به شوخی گفتم: خیلی جالب می‌شه اگه این عکس چاپ بشه و بچه‌های گردان ببینن.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، رزمندگان لشکر ۱۰ سیدالشهدا در تهران همگی با نام حاج حسین اسکندرلو آشنا هستند. او جوانی جسور و شجاع از اهالی محله افسریه تهران بود که ۱۳ اردیبهشت سال ۶۵ در منطقه فکه به شهادت رسید و پیکرش در بهشت زهرای تهران به خاک سپرده شد. حسین در کنار اقتدار و جدیت در امر فرماندهی بسیار اهل مطالعه و شوخ بود. یکی از دوستانش خاطره‌ای از شوخ طبعی‌هایشان با حسین را اینگونه روایت می‌کند: 

حاج حسین مدام با من شوخی کرده و مرا اذیت می‌کرد. به گوشه‌ای رفتم و او را صدا زدم. گفت: اکبر، چی شد؟ من هم عکس خنده‌دار را به او نشان دادم و حسابی جا خورد. گفتم: خیلی جالب می‌شه اگه این عکس چاپ شده و بین بچه‌های گردان پخش بشه.

گفت: باید چی کار کنم که جالب نشه؟ قرار شد هشت بار مرا در رستوران مهمان کند و هر بار من قطعه‌ای از عکس را بریده و به او بدهم. بارها و بارها مرا مهمان کرد، ولی من همیشه اطراف عکس را قیچی کرده و به او می‌دادم.

روزی که حقوقش را گرفته بود، پیش من آمد و گفت: عکسمو چند می‌فروشی؟ گفتم: قیمت نداره داداش! اگه می‌خوای کسی از وجود این عکس باخبر نشه، باید به مهمان کردنم ادامه بدی.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار