کد خبر: 1161779
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۹
اگر قصد دارید محموله و کالاهای خود را به نقاط مختلف کشور ارسال کنید و نیاز به یک باربری قابل اعتماد دارید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید .

یکی از خدمات بسیار کاربردی و مورد نیاز طیف گسترده ای از هموطنان گرامی ، خدمات باربری است که برای انتقال محموله ها و کالاها تجاری و صنعتی و شخصی مورد استفاده قرار میگیرد . از آنجایی که تعداد شرکت ها و افرادی که خدمات باربری ارائه می دهند بسیار زیاد است ، قصد داریم یکی از بهترین شرکت های باربری را که برای تمام نقاط ایران خدمات باربری را با کمترین هزینه ارائه می نماید معرفی نماییم .

شرکت باربری آنی بار با بیش از 36 سال سابقه در ارائه خدمات تخصصی باربری امکان انتقال محموله های مختلف شما را از همه نقاط کشور فراهم می نماید . این مجموعه با در اختیار داشتن انواع خودروهای باری در کمترین زمان ممکن خدمات تخصصی در اختیار شما قرار میدهد . در ادامه به معرفی خدمات این مجموعه پرداخته می شود.

کدام باربری قابل اعتماد است ؟

 

خدمات باربری با انواع خودروی سنگین

 

برای ارائه خدمات حمل و نقل بار و کالا و باربری  ، خودروهای باری متفاوتی مورد استفاده قرار می گیرند که هر یک از انها برای انتقال نوع خاصی از کالا مناسب هستند . آنی بار با در اختیار داشتن انواع خودروهای باربری امکان انتقال محموله در ابعاد و تناژ متفاوت را برای شما فراهم نموده است و همین موضوع سبب شده است که طیف گسترده ای از انواع کالا قابل ارسال باشند .

خودروهای باربری آنی بار به صورت زیر می باشند :

 

انواع کامیون (تک / جفت / ۹۱۱)
انواع تریلی (بغلدار / کفی / چادری)
انواع خاور (مسقف / روبار)
نیسان بار

 

مجموعه آنی بار بر اساس شرایط محموله های شما مناسب ترین خودروی باری را در اختیارتان قرار میدهد تا در کمترین زمان ممکن انتقال محموله های خود را انجام دهید . قبل از ثبت سفارش نیز می توانید از طریق مشاوره با کارشناسان بهترین خدمات را با کمترین هزینه ثبت سفارش کنید .  شماره تلفن باربری آنی بار 57669-021 می باشد.

بهترین خدمات  ارسال بار به شهرستان  توسط آنی بار به صورت 24 ساعته در اختیار شما قرار میگیرد .

کدام باربری قابل اعتماد است ؟

خدمات باربری با انواع تریلی

برای حمل و نقل محموله هایی که دارای وزن زیاد یا ابعاد بزرگ هستند باید از تریلی استفاده نمود . تریلی ها دارای انواع مختلفی هستند و توان حمل بار 24 تن را دارند . از همین جهت می توانید حجم زیادی از کالاهای مورد نظر را بارگیری و به شهرستان های مختلف ارسال کنید .

برای خدمات باربری  ، باربری آنی بار از انواع تریلی ها استفاده می نماید که به صورت زیر می باشند :

 

تریلی کفی
تریلی بغلدار
تریلی ترانزیت چادری
تریلی کمرشکن
تریلی کمپرسی
تریلی یخچالدار

 

هریک از این تریلی ها دارای ویژگی های خاصی هستند و امکان انتقال نوع خاصی از محموله ها را دارند. شما عزیزان می توانید بر اساس نوع محموله و نیازتان از کارشناسان شرکت آنی بار بهترین تریلی را درخواست نمایید.

 

خدمات باربری و حمل بار با کامیون

کامیون ها نیز برای انتقال محموله های مختلف مورد استفاده قرار میگیرند و به دلیل ابعاد کوچکتری که نسبت به تریلی ها دارند برای انتقال محموله های با حجم و وزن کمتر بسیار مناسب هستند.

در مجموعه آنی بار برای باربری به نقاط مختلف کشور کامیون های زیر در اختیار شما قرار میگیرند :

 

کامیون تک (۱۰ تن)
کامیون جفت (۱۵ تن)
کامیون ۹۱۱

 

خدمات تخصصی باربری با کامیون به صورت کامل تحت پوشش بیمه نامه معتبر آنی بار انجام میشود و با امنیت کامل محموله های شما منتقل می شوند . برای مشاوره یا ثبت سفارش فقط کافیست با شماره 5 رقمی انی بار ( 57669-021 ) در تماس باشید .

 

بیمه نامه کامل برای خدمات باربری

در خدمات باربری آنی بار برای انتقال محموله های مختلف از بیمه نامه کامل استفاده می شود تا کالاهای شما در امنیت کامل بارگیری و منتقل شوند . عدم استفاده از بیمه نامه سبب میشود تا در صورت بروز حادثه امکان جبران خسارات برای شما عزیزان فراهم نباشد که بسیاری از شرکت های غیر معتبر از این راه برای کاهش هزینه های حمل استفاده می نمایند.

 

باربری آنی بار از بیمه ایران برای افزایش امنیت محموله های شما استفاده می نماید و امکان انتقال ایمن و تخصصی را برای شما فراهم می نماید.

 

بیمه نامه مورد استفاده در مجموعه آنی بار هرگونه خسارت وارده به محموله که در اثر شکستگی ، آب خوردگی ، آتش سوزی ، سرقت و . . . . دیگر باشد را به صورت کامل تحت پوشش قرار میدهد و برای  باربری تهران به شهرستان  نیز تا 100 میلیون تومان بیمه به صورت رایگان در نظر گرفته شده است.

 

بهترین و تخصصی ترین خدمات در مجموعه آنی بار با تخصصی و سابقه بیش از 35 سال همراه است و شما عزیزان می توانید با خیال آسوده به این مجموعه اعتماد کنید.

کدام باربری قابل اعتماد است ؟

چه محموله های توسط باربری آنی بار بارگیری می شوند ؟

 

مجموعه آنی بار به عنوان یکی از تخصصی ترین و حرفه ای ترین شرکت های حمل و نقل در کشور ، همه روزه امکان انتقال محموله های مختلف را برای شما فراهم می نماید.

خدمات باربری ( درون شهری و بین شهری )  نیاز به تجربه و تخصص دارد و از آنجایی که شرکت آنی بار با سالها سابقه در حمل و نقل بین شهری می باشد ، امکان انتقال محموله های مختلف را فراهم نموده است. به صورت کلی ، هر نوع کالا و محموله ای که دارای محدودیت از طرف قانون برای انتقال و جابجایی نیست توسط آنی بار منتقل خواهند شد.

ارسال انواع لوازم خانه و اثاثیه
حمل و نقل محموله‌های تجاری و تولیدی
ارسال قطعات صنعتی سنگین و فوق سنگین
انتقال مواد اولیه تولیدات
حمل و نقل سنگ و سرامیک
ارسال مواد غذایی و خوراکی

 

در خدمات باربری ، استفاده از خودروهای مختلف باری سبب می شود که هزینه های انتقال کاهش چشمگیری داشته باشد . مشاوره تخصصی برای جابجایی محموله های مختلف می تواند تاثیر بسیار زیادی در هزینه های حمل و نقل داشته باشد .

برای مشاوره رایگان فقط کافیست با شماره 57669-021 در تماس باشید.

 

مشاوره تخصصی برای خدمات باربری

 

همانطور که گفته شد ، برای انتقال محموله های مختلف بر اساس وزن ، حجم و شرایط آن نیاز به خودروهای مختلف است . هزینه های حمل و نقل نیز در شرایط مختلف دچار تغییراتی می شوند . با توجه به این موارد نیاز به مشاوره شدیدا احساس میشود .

مجموعه آنی بار بهترین و حرفه ای ترین مشاوران را برای ارائه راهکار های مناسب برای حمل سریع و ارزان و ایمن محموله شما در اختیارتان قرار میدهد تا در اسرع وقت به صورت رایگان در کنار شما باشند .

برای مشاوره رایگان در خدمات باربری آنی بار تنها کافیست با شمار 57699-021 در تماس باشید و همچنین می توانید از طریق سایت آنی بار ( anibar.net ) نیز اطلاعات مورد نیاز خود را به دست

 

این مطلب تبلیغاتی است.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار