کد خبر: 1160517
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۶
تحولات فلسطین
نظامیان صهیونیست به یک مدرسه در غرب رام‌الله یورش بردند و با تهدید اسلحه مانع از خروج دانش‌آموزان و کادر آموزشی مدرسه شدند.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از مهر، امورز دوشنبه، نظامیان رژیم صهیونیستی به مدرسه‌ای در بیتونیا واقع در غرب رام‌الله در کرانه باختری یورش بردند.

به گزارش فلسطین الیوم، منابع محلی اعلام کردند که نظامیان اشغالگر، از خروج دانش‌آموزان و کادر آموزشی مدرسه ممانعت به عمل آوردند و ایشان را با اسلحه تهدید کردند.

تخریب منزل دو خانواده فلسطینی توسط صهیونیست‌ها

منابع فلسطینی گزارش دادند که نظامیان صهیونیست با یورش به منطقه سما اریحا در شرق اریحا، خانه یک فلسطینی اهل بیت‌المقدس را تخریب کرده‌اند.

همچنین نظامیان اشغالگر، خانه یک فلسطینی دیگر را در روستای ارطاس در جنوب بیت‌لحم ویران کردند. این منازل به بهانه نداشتن جواز ساخت از سوی صهیونیست‌ها ویران شدند.

تیراندازی نظامیان صهیونیست به قایق‌های ماهی‌گیران فلسطینی

شناور‌های نظامیان صهیونیست، صبح امروز، به روی قایق‌های ماهیگیران فلسطینی در دریای غزه آتش گشودند. در نتیجه هجوم نظامیان صهیونیست، ماهیگیران فلسطینی مجبور به ترک دریا شدند.

شناور‌های صهیونیست، هرروزه قایق‌های ماهیگیران فلسطینی را مورد هدف قرار می‌دهند؛ موضوعی که به مصدومیت و شهادت ده‌ها فلسطینی و قایق‌ها و تجهیزات آنان در سال‌های گذشته انجامیده است.

این دست اقدامات نظامیان صهیونیست، در راستای سیاست محاصره غزه صورت می‌گیرد؛ محاصره‌ای که بیش از ۱۵ سال ادامه یافته است.

آتش‌زدن درختان نخل توسط شهرک‌نشینان

منابع فلسطینی اعلام کردند که تعدادی از شهرک‌نشینان صهیونیست از سمت شهرک صهیونیستی خالی از سکنه حومش به منطقه بلده در شمال کرانه باختری یورش بردند و درختان نخل قبرستان منطقه را به آتش کشیدند.

منطقه بلده پس از تصویب حضور مجدد صهیونیست‌ها در شهرک صهیونیستی حومش که از سال ۲۰۰۵ تخلیه شده بود، شاهد یورش‌های مکرر شهرک‌نشینان صهیونیست بوده است.

همچنین صهیونیست‌ها امروز در اقدامی تحریک‌آمیز و در راستای مصوبه اسکان مجدد صهیونیست‌ها در شهرک صهیونیستی حومش، مدرسه‌ای دینی را در این منطقه بازسازی کردند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار