کد خبر: 1160439
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰
گرانیت ژاکا به هواداران آرسنال گفت، همسرش نقشی در رفتن او از باشگاه ندارد. شایعه شده که همسر ژاکا دوست دارد آنها به آلمان برگردند.

به گزارش جوان آنلاین، به نقل از ورزش سه، ژاکای ۳۰ ساله دیروز در برد ۵ بر صفر مقابل ولوز ۲ گل زد. گفته می‌شود این آخرین بازی هافبک سوییسی برای آرسنال بوده و او تابستان از لندن خواهد رفت. ژاکا در سال ۲۰۱۶ به جمع توپچی‌ها پیوست و تاکنون حدود ۳۰۰ بازی برای این تیم انجام داده است.

گزارش‌ها حاکی از این است که لئونیتا لکای، همسر ژاکا از زندگی در لندن خسته شده و دوست دارد فضای زندگی‌شان تغییر کند. کیکر، چاپ آلمان نوشت، همسر ژاکا مدت‌ها است که قصد دارد به آلمان برگردد، جایی که این زوج موقع بازی ژاکا برای مونشن گلادباخ با هم آشنا شدند. با این حال، وقتی هوادارانی که از ژاکا امضا می‌خواستند، از او درباره شرایطش پرسیدند، هافبک آرسنال جواب داد: «مساله همسرم مطرح نیست.» او همچنین درباره جدایی احتمالی از آرسنال گفت: «تا ببینیم سال بعد چه می‌شود.»

به هر حال، مدت‌ها است که آینده این بازیکن سوییسی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و با توجه به اینکه او شفاف و واضح نگفته در آرسنال می‌ماند، این تردید‌ها درباره آینده‌اش از بین نرفته‌اند. قرارداد فعلی ژاکا با توپچی‌ها تا تابستان آینده اعتبار دارد، بنابراین اگر باشگاه نمی‌خواهد او سال بعد به عنوان بازیکن آزاد برود، باید همین تابستان او را به تیم دیگری بفروشد. آرسنال ژاکا را در ازای رقمی حدود ۳۰ میلیون پوند از مونشن گلادباخ خرید و حالا بعد از هفت سال انتظار می‌رود او حدود ۱۳ میلیون پوند قیمت داشته باشد. از لورکوزن به عنوان مقصد احتمالی این بازیکن یاد می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار