کد خبر: 1160235
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۹
کابینه رژیم صهیونیستی امروز طرح ساخت سه هزار واحد جدید صهیونیست‌نشین در کرانه‌باختری را به تصویب رساند.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از مهر، کابینه رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه در چارچوب سیاست کوچاندن و پاکسازی نژادی فلسطینیان و توسعه هرچه بیشتر شهرک‌سازی در اراضی اشغالی، طرحی را برای ساخت ۳ هزار واحد مسکونی جدید برای یهودیان در کرانه باختری و قدس شرقی به تصویب رساند.

دفتر ملی دفاع از سرزمین و مقابله با شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی وابسته به سازمان آزادی‌بخش در بیانیه‌ای اعلام کرد که به موجب طرح مذکور، بیش از ۶۰۰ واحد مسکونی در محله شیخ جراح در قدس شرقی و ۶۱۵ واحد در شهرک بسگات زئیو احداث خواهد شد و دیگر واحد‌ها نیز قرار است در شهرک‌های واقع در کرانه باختری ساخته شوند.

منابع عبری زبان بیان کردند که این طرح در چارچوب پروژه ساخت ۵۸ هزار واحد مسکونی برای یهودیان در قدس شرقی و کرانه باختری با هدف افزایش جمعیت آنان در این مناطق به اجرا گذاشته می‌شود.

تلاش برای افزایش جمعیت صهیونیست‌ها در عسقلان

پایگاه خبری عبری زبان واللا امروز یکشنبه اعلام کرد که رژیم صهیونیستی به دنبال افزایش جمعیت یهودیان در شهر اشغالی عسقلان است.

منبع مذکور اشاره کرد که شهرداری عسقلان در همین راستا قرار است طرح‌هایی را برای احداث ۱۲ هزار واحد مسکونی جدید در این شهر برای جذب ۴۰ هزار شهرک‌نشین یهودی به اجرا بگذارد.

عسقلان از جمله شهر‌های اشغالی است که در تنش‌ها و درگیری‌ها بین مقاومت و ارتش رژیم صهیونیستی معمولاً آماج حملات گسترده راکتی قرار می‌گیرد و هر بار بسیاری از صهیونیست‌های اشغالگر مجبور به ترک آن می‌شوند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
خبرهای مرتبط
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار