کد خبر: 1160040
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۲
نماینده ولی فقیه در لرستان:
حجت الاسلام شاهرخی، با بیان اینکه وصیت نامه سیاسی الهی امام راحل برای همگان درس آموز است، گفت: بیانات امام راحل برای همه ما در مسائل گوناگون کشور و حتی برای شخص همه ما راه گشا باشد.

به گزارش جوان ازلرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، در جلسه ستاد هماهنگی برگزاری مراسم ارتحال حضرت امام خمینی(ره) با گرامیداشت قیام خونین ۱۵ خرداد، و سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) اظهارداشت: حضرت امام خمینی(ره) در حیات حقیقی همه ما نقش بارز و روشنی دارد.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: این نقش آفرینی مهم و حیاتی، چه در نسل کنونی ما، چه نسل‌هایی که پشت سر گذاشتیم، و چه نسل‌های آینده، تاثیر بسزایی داشته و دارد.

وی با بیان اینکه گرامیداشت سالگرد امام راحل عظیم الشأن از مصادیق ترویج معروف است، عنوان کرد: امر به معروف نیز به عنوان یک واجب همگانی به عهده همه است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به اینکه در این ایام کانون توجه ما به سمت و سوی برگزاری مراسمات سالگرد امام (ره) است، خاطرنشان کرد: باید توجه داشت، که آن پیشوای عظیم الشأن مطالبات و خواسته هایی از دولت و ملت دارد، و آن اجرایی شدن اصول فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی، امام راحل است، و این مطالبات باید خیلی پررنگ تر باشد.

وی همگان را به مطالعه و بررسی دقیق وصیت نامه سیاسی الهی امام راحل دعوت کرد وگفت:  مجموعه سخنرانی های حضرت امام راحل و آنچه که در مطبوعات و سخنرانی های ایشان آمده،  آنچه که توسط دفتر حفظ و نشر آثار امام خمینی مستند شده است، می تواند برای همه ما در مسائل گوناگون کشور و حتی برای شخص همه ما درس‌آموز باشد.

وی خاطرنشان کرد: اعزام زائران و مشتاقان حرم مطهر حضرت روح الله از  برکات و الطاف الهی است و مسئولین و دست اندرکاران در برگزاری مراسم سالگرد امام راحل  نیز خدمتگزاران اعزام کاروان‌ها و زائران از بیانات ارزشمند رهبر معظم انقلاب که در حرم مطهر امام ایراد خواهند کرد، توجه نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی ضمن دعوت از کلیه اقشار خصوصاً هیآت های مذهبی، ️اصناف و بازاریان، مدارس علمیه و روحانیت معظم ️و جمع دانشگاهیان و دانشجویان ️و احزاب و تشکل ها، اقشار مختلف بسیجِ اصناف، هنرمندان، ورزشکاران، کارمندان، آموزش و پرورش و دانش آموزان و اتحادیه های دانش آموزی، مواکب حسینی، مجموعه دولت، درخواست کرد که همه این عزیزان، به عنوان وفادارترین اقشار به راه انقلاب و امام، در برگزاری باشکوه مراسم رحلت امام خمینی(ره) مشارکت فعال داشته باشند و اصول و مبانی امام راحل را در همه شئونات سیاسی اجتماعی فرهنگی و اقتصادی مد نظر داشته باشند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار