کد خبر: 1159808
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۳
فرماندار شهرستان خبر داد:
فرماندار اسلامشهر گفت: همزمان با سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام راحل، شهرستان اسلامشهر میزبان ۱۰ هزار زائر حرم امام خمینی(ره) خواهد بود.
بهاره عشقی صابر

حسین حبیبی فرماندار شهرستان اسلامشهر که در جلسه ستاد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی سخن می گفت با اعلام خبر فوق اظهار داشت: با تشکیل و آغاز بکار کمیته های مربوط به این ستاد، اقدامات و برنامه ریزی های لازم جهت میزبانی شایسته از زائران حرم امام خمینی(ره) در حال انجام است.
وی با بیان اینکه پس از چند سال وقفه به دلیل شیوع ویروس کرونا امسال شرایط برای حضور دلدادگان امام راحل از سایر استانها در مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره) فراهم شده افزود: با محوریت کمیته اسکان نقاط مورد نظر برای اسکان زائران آماده خواهد شد.
فرماندار اسلامشهر با تاکید بر تشکیل ستاد های فرعی بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) در بخشداری ها تصریح کرد: هماهنگی های لازم برای تسهیل در اعزام زائرانی که از شهرستان اسلامشهر در مراسم ارتحال امام راحل شرکت خواهند کرد نیز در حال انجام است.
وی در ادامه به تلاش و برنامه ریزی دشمنان و جریانات ضد انقلاب جهت تحریف آرمانها و اندیشه های بنیانگذار جمهوری اسلامی گفت: در ایام منتهی به سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام راحل همه نهادها و اداراتی همچون آموزش و پرورش، دانشگاهها، مسجد، مراکز فرهنگی، هنری و ورزشی که با جوانان و نوجوانان و قشر جوان جامعه در ارتباط هستند وظیفه دارند تا در زمینه تبیین آرمانهای امام خمینی(ره) به اجرای برنامه بپردازند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر