کد خبر: 1159791
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۶
فرماندار اسلامشهر گفت: شهرستان اسلامشهر بار مشکلات حمل و نقل و ترافیکی شهرهای اطراف و شهرستان های جنوب غربی تهران را بر دوش میکشد، که با اقدامات انجام شده در سال جاری معضل ترافیک این منطقه برطرف میشود.
بهاره عشقی صابر


حسین حبیبی فرماندار شهرستان اسلامشهر در جلسه شورای هماهنگی حمل و نقل و ترافیک شهرستان اسلامشهر که با حضور اعضای شورای ترافیک استان تهران به طور مشترک در محل فرمانداری اسلامشهر برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان اسلامشهر که به عنوان کریدور عبوری شهرهای جنوب غربی استان و نقطه اتصال به کلانشهر تهران شناخته شده، بار مشکلات حمل و نقل و ترافیکی شهرها و شهرستانهای اطراف را بر دوش می کشد.
وی افزود: با توجه به اینکه اسلامشهر محل گذر زمینی بین شهر تهران با شهرستان های بهارستان، رباط کریم و شهریار قرار دارد، با مشکلات حمل و نقل آنها درگیر بوده و مسائل آنها در سبد این منطقه ریخته شده است، ولی هیچگاه برای رفع معضلات و مشکلات این شهرستان با نگاه و خط و خط کشی سیاسی، جناحی و منطقه‌ای به آنها نگاه نمیکنیم.
حبیبی بیان کرد: اگر این شهرستان تصمیماتی را می گیرد برای رفع معضل ترافیکی، به طور قطع یکسری موضوعاتی برای منطقه عارض شده که متناسب با نگاه استانی رسیدگی انجام نشده و به ناچار این منطقه با بودجه های شهرستان برای رفع معضلات گام برمی دارد، به عنوان نمونه مترو جنوب غرب استان تهران با بودجه و اعتبارات شهرداری اسلامشهر در حال احداث است، در حالی که با بهره‌برداری از آن مردم شهرستان های بهارستان و رباط کریم بیشتر بهره‌مند خواهند شد.
وی با بیان اینکه ما مدیریت مجموعه تهران را انجام می‌دهیم و سعی می‌کنیم به بهترین شکل در جهت رفع معضلات گام برداریم، تاکید کرد: اگر در شهرستان اسلامشهر در جهت رفع معضلات ترافیکی محورهای مواصلاتی شهرستان، سلسله اقدامات شهری، شهرستانی، استانی و ملی که انجام میشود، برای بهبود راه های مواصلاتی شهرستان بوده و ادامه دارد، مهم‌ترین اولویت ما حفظ و تامین جان شهروندان قبل از تسهیل در رفت و آمد ها است.
فرماندار شهرستان اسلامشهر با اشاره به اینکه در حوزه راه های درون شهری و برون شهری تحولات عظیمی در حال انجام است، گفت: با اقدامات صورت گرفته و با حمایت های مسؤولان استانی و ملی سازمان راهداری با اجرای طرح‌های پیشنهادی مصوب شده در سال جاری تمام مشکلات احصا شده در حوزه راه های مواصلاتی اسلامشهر برطرف میشود.
حبیبی از بهسازی آسفالت، ایمن سازی مسیر و تامین روشنایی محور احمدآباد مستوفی خبر داد و خاطرنشان کرد: با ایمن سازی و تامین روشنایی راه های روستایی منطقه علاوه بر ایجاد راه های پدافندی در جنوب غربی استان تهران و ارتقاء ایمنی محورها، تسهیل در عبور و مرور شهروندان و کاهش تصادفات و تلفات جاده ای در منطقه را شاهد خواهیم بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار