کد خبر: 1159766
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از بازگرداندن کودک ۶ ساله به کانون خانواده با تلاش کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی خبر داد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از  فارس؛ رئیس پلیس آگاهی پایتخت از پیدایش کودک ۶ ساله توسط کارآگاهان اداره یازدهم این پلیس در شمال شهر تهران خبر داد.

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: اواسط اردیبهشت‌ماه سال جاری با اعلام گم‌شدن کودکی ۶ ساله در شمال شهر تهران، موضوع رسیدگی به این پرونده در دستورکار تیمی زبده از کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

پدر این کودک ۶ ساله پس از مراجعه به اداره یازدهم پلیس آگاهی گفت: حوالی ظهر پسرم به همراه خواهرش به قصد تفریح به فضای سبز محل سکونت مراجعه می‌کند که پس از چندی خواهرش متوجه گم شدن برادرش می‌شود.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع و احتمال بیم خطر جانی برای فقدانی سریعا اکیپی از کارآگاهان اداره یازدهم جهت بررسی میدانی و انجام تحقیقات به محل وقوع جرم اعزام شده و پس از تحقیقات میدانی و بررسی‌های دقیق‌تر کارآگاهان متوجه تناقضات در اظهارات شاکی شدند که در ادامه با دعوت خواهر این کودک کارآگاهان متوجه شدند که خواهر کودک ۶ ساله به قصد انجام امورات شخصی لحظاتی برادرش را ترک می‌کند و بعد از آن متوجه فقدان برادرش می‌شود و به دلیل ترس از خانواده این موضوع را پنهان می‌کند.

سرهنگ، ولی پور گودرزی ادامه داد: کارآگاهان در گام نخست با بکارگیری از شیوه‌های کشف نوین و تحقیقات میدانی متوجه شدند طفل فقدانی در کلانتری محل بصورت مجهول الهویه نگهداری شده است که پس از شناسایی و صحت اثبات هویت طفل با هماهنگی قضائی به پلیس آگاهی منتقل شد که با مشاهده خانواده و شاکی، هویت طفل را تایید و مورد شناسایی قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: طفل مورد نظر با انجام معاینات پزشکی قانونی و تاییدیه صحت سلامت او و با هماهنگی قضائی تحویل خانواده و والدین خود شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار