کد خبر: 1158917
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۷

سمساری لوازم خانگی، شخص یا شرکتی است که در فعالیت خرید و فروش لوازم خانگی به عنوان واسطه بین فروشنده و خریدار مشغول است. این نوع سمساری‌ها به عنوان مشاوران و فروشندگان لوازم خانگی عمل می‌کنند و به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند.

 

شماره و آدرس سمساری تهران را چطور پیدا کنیم؟

پیدا کردن سمساری در تهران

برای پیدا کردن شماره و آدرس سمساری‌ها در تهران، می‌توانید از روش‌های زیر استفاده کنید:

1-جستجو در اینترنت: با استفاده از موتور‌های جستجو مانند گوگل، می‌توانید کلمات کلیدی مانند "سمساری تهران" یا "خرید و فروش ملک تهران" را جستجو کنید. نتایج جستجو شامل وبسایت‌ها، لیست‌های سمساری و اطلاعات تماس با سمساران خواهد بود.


2-استفاده از برنامه‌های تلفن همراه: برخی از برنامه‌های تلفن همراه مخصوص خرید و فروش ملک مانند "شیلو"، "شهرک‌لاک" و "شیب" امکان جستجوی سمساری‌ها را فراهم می‌کنند. می‌توانید این برنامه‌ها را از فروشگاه‌های برنامه‌های موبایل دانلود کنید و با جستجوی محل مورد نظر، اطلاعات سمساری‌ها را دریافت کنید.


3-سامانه‌های آگهی‌دهی اینترنتی: سایت‌های آگهی‌دهی ملک مانند "شیپور"، "شیبان" و "ملک‌رادار" امکان جستجوی سمساری‌ها را به شما می‌دهند. با وارد کردن شهر و محل مورد نظر، می‌توانید لیستی از سمساری‌ها را مشاهده کنید و با آن‌ها تماس بگیرید.


4-سوال از دوستان و آشنایان: ممکن است در محل زندگی یا اطرافتان اشخاصی باشند که با سمساری‌های معتبر در تهران آشنایی دارند. با سوال کردن از آن‌ها می‌توانید اطلاعاتی درباره سمساری‌های معتبر و قابل اعتماد دریافت کنید.

 

وظایف سمساری لوازم خانگی در تهران چیست؟

وظایف سمساری لوازم خانگی شامل موارد زیر است:

 

1-پیدا کردن لوازم خانگی: سمساری‌ها در خرید لوازم خانگی برای مشتریان خود نقش ایفا می‌کنند. آن‌ها به دنبال لوازم خانگی مورد نیاز مشتریان می‌گردند و انواع محصولات موجود را معرفی و پیشنهاد می‌دهند.
2-معرفی محصولات و مشاوره: سمساری‌ها با توجه به نیازها و بودجه مشتریان، محصولات مختلف را معرفی می‌کنند و به آن‌ها مشاوره می‌دهند. آن‌ها با داشتن اطلاعات فنی و تجارب لازم، به مشتریان در انتخاب بهترین لوازم خانگی برای نیازهای خود کمک می‌کنند.
3-مذاکره و خرید: سمساری‌ها در فرآیند مذاکره قیمت و خرید لوازم خانگی نقش دارند. آن‌ها با فروشندگان قیمت را مذاکره کرده و سعی می‌کنند بهترین قیمت را برای مشتریان خود به دست آورند.
4-مراقبت و خدمات پس از فروش: سمساری‌ها به مشتریان خود خدمات پس از فروش نیز ارائه می‌دهند. آن‌ها مسئولیت رفع اشکالات فنی، تعمیرات و سرویس لوازم خانگی را بر عهده می‌گیرند.

آدرس و شماره تماس سمساری در تهران :

شماره تماس:09122981306

شعبه غرب تهران: 44038227

شعبه شمال تهران: 22607552

شعبه شرق تهران: 77690320

شعبه مرکزی: 77607370

بهترین خریدار لوازم منزل با قیمت عالی – در تمام نواحی تهران

 

شماره و آدرس سمساری تهران را چطور پیدا کنیم؟

خدمات سمساری در نارمک تهران

 

خریدار انواع یخچال و کولر گازی در نارمک
خریدار انواع ماشین لباسشویی و لوازم برقی در نارمک
خریدار انواع مبل و خرده لوازم انباری در نارمک
خریدار انواع فرش دستباف و ماشینی در نارمک

 

شما میتوانید در کمترین زمان وسایل منزل خود را با بیشترین قیمت بفروش برسانید. سمساری صابری با سالیان سال تجربه آماده خدمتگذاری به همه همشهریان گرامی در شهر تهران می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با سمساری در نارمک تهران در ارتباط باشید.

 

این مطلب تبلیغاتی است. 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار