کد خبر: 1158601
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۷
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در واکنش به شهادت سه مبارز فلسطینی در جنوب نابلس، تاکید کرد: حساب ما با دشمن صهیونیستی تسویه نشده است.
 

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس شهادت سه مبارز فلسطینی در درگیری‌ مسلحانه با نظامیان اشغالگر صهیونیست در اردوگاه بلاطه در جنوب نابلس را تسلیت گفت.

این جنبش در بیانیه‌ای اعلام کرد که جنایت وحشیانه بامداد امروز دشمن صهیونیستی در اردوگاه بلاطه که به شهادت سه نفر و انفجار و تخریب خانه‌های شماری از شهروندان فلسطینی انجامید، تاثیری در روحیه ملت فلسطین که علیه اشغالگران صهیونیست و برای دفاع از مسجد الاقصی و مقدسات خود به پا خواسته، نخواهد داشت.

حماس بیان کرد که تشدید تجاوزات و جنایات اشغالگران صهیونیست از جمله جنایت امروز در اردوگاه بلاطه یا تعرض ایتمار بن‌گویر وزیر افراط‌گرای صهیونیست به مسجد الاقصی و برگزاری نشست هفتگی کابینه اشغالگران در تونلی در زیر دیوار براق، موجب خواهد شد تا حساب این رژیم سنگین‌تر شود، زیرا مقدسات فلسطین خط قرمز ماست و هرگونه تعرض به آن قطعا بی‌پاسخ نخواهد بود.

این جنبش تاکید کرد که عملیات زیرگیری روز گذشته در حواره که به زخمی شدن یک نظامی صهیونیست منجر شد، اولین پاسخ به جنایات دشمن صهیونیستی علیه ملت و مقدسات فلسطین بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار