کد خبر: 1158358
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۲
سیل در شمال ایتالیا تاکنون جان حداقل ۱۴ نفر را گرفته، بیش از ۳۶ هزار نفر را بی خانمان کرده و خسارات شدیدی به زیرساخت‌ها زده است.
به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، افزایش تلفات انسانی و خسارت‌های سیل در ایتالیا سبب شد که «جورجیا ملونی» نخست‌وزیر این کشور سفر خود به ژاپن برای نشست گروه ۷ را زودتر از موعد پایان دهد.

منابع رسانه‌ای از قبیل خبرگزاری فرانسه، از شمال ایتالیا خبر دادند که تلفات سیل اخیر به حداقل ۱۴ کشته افزایش یافته و تاکنون بیش از ۳۶ هزار نفر مجبور به ترک خانه و کاشانه خود شده‌اند.

روز پنجشنبه هفته گذشته بود که در خبرها آمده بود در پی جاری شدن سیل در منطقه «امیلیا رومانیا» هشت نفر کشته و هزاران نفر هم مجبور به ترک خانه و کاشانه خود شدند. تازه‌ترین خبرها اما حاکی است که تلفات سیل در ایتالیا به حداقل ۱۴ کشته افزایش یافته و بیش از ۳۶ هزار ایتالیایی مجبور به ترک خانه و کاشانه خودشان شده‌اند.

مقام‌های ایتالیا برای مقابله با وضعیت جاری و کمک به آسیب دیدگان، هشدار قرمز هواشناسی را برای روز یکشنبه هم تمدید کرده‌اند.

جورجیا ملونی نخست‌وزیر ایتالیا که برای شرکت در نشست گروه ۷ به ژاپن رفته بود، روز شنبه (دیروز) زودتر از موعد سفر خود را پایان داد. به گزارش برخی رسانه‌های محلی، قرار است او امروز از برخی مناطق سیل زده بازدید کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار