کد خبر: 1157562
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۶
مردم وفادار روستاهای نهاوند با پیکر تازه تفحص شده شهید احمد ظفری که بعد از ۴۱ سال به وطن بازگشته، وداع کردند.
 

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس،‌ این روزها فضای شهرستان نهاوند معطر به پیکر شهید تازه تفحص شده دیار خود شده است، شهیدی که پس از ۴۱ سال از آسمانی شدنش شمیم عطر شهادت را دوباره گسترانیده و دلهای مردم را عطرآگین  روزهای ایثار و شهادت کرده است.

استقبال بی نظیر مردم شهرها و روستاهای نهاوند از پیکر نورانی جهادگر شهید احمد ظفری تداعی کننده استقبال مردم از شهدا در دوران دفاع مقدس است و از سویی دیگر نشانه قدرشناسی آنان از ایثار و جانفشانی کسانی است که امنیت و آسایش امروز جامعه مرهون جانفشانی آنان هستیم. 

چند روزی است نهاوند میعادگاه مردم با این شهید والامقام شده، مردم آمدند تا بگویند راه شهادت بی‌انتهاست و یاد شهدا، نه به گمنامی بلکه با نام غیرت و رشادت، در دلهایشان حک شده است.

مردم ملایر نیز دوشنبه شب میزبان شهید احمد ظفری بودند و در هیات‌های حسینی "مشتاقان کربلا" ، "خدام الحسن" و همچنین یادواره ۶۶ شهید مسجد امام صادق(ع) با پیکر آن شهید وداع کردند .

صبح روز سه شنبه نیز یادواره ۸۵۳ شهید شهرستان نهاوند که با حضور محسن رضایی معاون رئیس جمهور برگزار شد معطر به حضور پیکر شهید احمد ظفری شد.

پس از برگزاری مراسم یادواره شهدای نهاوند، پیکر این شهید عزیز میهمان روستاهای بخش خزل بود و مردم روستاهای فیروزان، شریف‌آباد، شهرک سلگی، رزینی و اهالی منطقه حسن‌آباد با استقبال با شکوه ضمن تجدید بیعت با شهدا با آن شهید وداع کردند.

به گزارش خبرنگار فارس فرمانده سپاه نهاوند در خصوص دیگر برنامه های گرامیداشت این شهید گفت: امروز قرار است پیکر این شهید جهادگر پس از حضور در مراسم زیارت عاشورا حوزه علمیه امام خمینی(ره) نهاوند برای وداع به روستاهای دهفول، جهان‌آباد، شعبان. گیل‌آباد، زرامین سفلی و شهرهای برزول و گیان انتقال داده شود و عصر همین روز مراسم وداع با حضور ورزشکاران در سالن عباداله خدارحمی برگزار می‌شود.

علی مختاری افزود: مراسم اصلی وداع با پیکر شهید چهارشنبه شب همزمان با نماز مغرب و عشا در مصلی نماز جمعه برگزار خواهد شد و در این مراسم نماینده مردم بروجرد در مجلس سخنرانی خواهند داشت.

وی گفت: روز پنجشنبه نیز پیکر آن شهید از محل مدیریت جهاد کشاورزی به سمت میدان امام خمینی(ره) بر روی دستان مردم تشییع و سپس به سمت روستای باباقاسم زادگاهشان انتقال و به خاک سپرده می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار