کد خبر: 1157236
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۳:۴۰

سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن از انجام مذاکرات اولیه این سازمان با رئیس کل بیمه مرکزی برای همکاری مشترک در ساخت واحد‌های نهضت ملی مسکن خبر داد و گفت: این نهاد در فاز اول برای سرمایه‌گذاری حدود ۱۰هزار‌میلیارد تومانی در این بخش اعلام آمادگی کرده است.
طبق اعلام وزارت راه و شهرسازی، ارسلان مالکی سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن با تأکید بر اهمیت نقش بیمه‌ها در اقتصاد کلان کشور گفت: مذاکرات اولیه با رئیس کل بیمه مرکزی برای همکاری مشترک در ساخت واحد‌های نهضت ملی انجام شده است. وی افزود: بر اساس مذاکرات اولیه با رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، این نهاد در فاز اول برای سرمایه‌گذاری حدود ۱۰هزار‌میلیارد تومان در بخش مسکن اعلام آمادگی کرده است. مالکی با بیان اینکه در مذاکرات اولیه، مدل‌های مشارکتی و سرمایه‌گذاری جاری در سازمان ملی زمین و مسکن به مدیران ارشد صنعت بیمه کشور معرفی شده است، اضافه کرد: همچنین در این نشست برای دریافت مدل پیشنهادی مدنظر صنعت بیمه برای مشارکت در ساخت مسکن اعلام آمادگی کردیم. وی شهرک‌سازی و صندوق‌های سرمایه‌گذاری را الگوی موفقی برای مشارکت در ساخت مسکن دولتی خواند و ادامه داد: انتخاب این مدل‌ها بسته به ذائقه و تمایل سرمایه‌گذار دارد.
سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن اظهار کرد: برای مشارکت در ساخت و ساز‌ها به دنبال کسب سود نیستیم و هدف ما تولید مسکن برای اقشار گوناگون جامعه است، اگر بنابر شرایط زمین یا موقعیت قرارداد‌ها سودی از مشارکت نصیب سازمان شود، این سود دوباره به چرخه تولید مسکن باز خواهد گشت. مالکی با بیان اینکه نقش بیمه‌ها در دنیا در کیفیت ساخت و ساز بسیار اثرگذار است، افزود: در بسیاری از کشور‌ها نظارت عالی بر ساخت و ساز برعهده شرکت‌های بیمه است و همین امر باعث افزایش ساخت می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار