کد خبر: 1156248
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۳
گردان‌های سیدالشهداء عراق به حملات جدید رژیم صهیونیستی به غزه واکنش نشان داد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از مهر، گردان‌های سیدالشهداء عراق، ضمن تسلیت شهادت سه تن از فرماندهان مقاومت و شماری از غیرنظامیان فلسطینی در نتیجه بمباران نوار غزه توسط رژیم صهیونیستی، در بیانیه‌ای اعلام کرد: رژیم متوهم صهیونیستی خیال می‌کند با حملات وحشیانه خود به پیروزی رسیده است؛ اما تنها نتیجه این حملات، بیداری مقاومت است.

مقاومت اسلامی عراق در بیانیه خود افزود: رژیم صهیونیستی از ارتکاب جنایات خود خرسند است؛ اما مؤمنین مقاوم، با تقدیم هر قطره خون خود در راه آرمان فلسطین، پایان رژیم صهیونیستی را نزدیک‌تر می‌کنند.

در ادامه این بیانیه آمده است: رژیم صهیونیستی همواره بر این باور بوده که تجاوز‌های وحشیانه‌اش به پیروزی این رژیم سست‌بنیاد منجر خواهد شد، حال آن‌که نتیجه این جنایات تنها نابودی زودتر آن، بیداری مقاومت، یکپارچگی و اتحاد نیرو‌های مقاومت و دوری از تفرقه‌ای که صهیونیست‌ها بسیار روی آن حساب باز کرده‌اند، خواهد بود.

از سوی دیگر در ادامه اعتراضات نسبت به جنایت رژیم صهیونیستی در غزه که به شهادت سه تن از فرماندهان مقاومت انجامید، تجمع اعتراضی در لبنان برگزار شد و طی آن، بمباران غزه محکوم و با مردم فلسطین اعلام هم‌بستگی شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار