کد خبر: 1156137
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۸
رئیس بسیج سازندگی استان اردبیل:
رئیس بسیج سازندگی استان اردبیل گفت: همزمان با بیست و دومین سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی ۲۲ باب مسکن محرومان در اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، سرهنگ عباس نوظهور در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: همایش طلایه داران و جهادگران اقتصاد مقاومتی در حسینیه ثارالله اردبیل برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در این همایش علاوه بر ارائه گزارشی از فعالیت‌های یک سال گذشته بسیج سازندگی برنامه ریزی‌ها و هدف‌گذاری‌ها در تحقق شعار سال که محوریت آن رشد تولید است انجام خواهد شد.

رئیس بسیج سازندگی استان اردبیل افزود: در حال حاضر بسیج سازندگی به عنوان بازوی توانمند عمرانی و آبادانی دستگاه‌های خدمات‌رسان در تلاش است تا زمینه رفاه و پیشرفت استان را در ابعاد مختلف فراهم کند.

نوظهور ساخت خانه برای محرومان، آبرسانی به ۴۵۴ روستا در مناطق مختلف استان اردبیل، احداث غسالخانه و مراکز بهداشتی و درمانی و همچنین واکسیناسیون دام جامعه روستایی و عشایری و کمک به ساخت خانه عالم را از جمله اقدامات بسیج سازندگی در مناطق مختلف استان اردبیل اعلام کرد.

وی گفت: در حساس‌ترین مأموریتی که به بسیج سازندگی در حوزه اشتغال و پرداخت تسهیلات برای طرح‌های زودبازده و کوچک واگذار شده سعی ما بر این است تا این طرح‌ها را در ابعاد مختلف مورد حمایت و پشتیبانی مالی، فنی و اجرایی قرار دهیم.

رئیس بسیج سازندگی استان اردبیل تصریح کرد: در بحث اشتغال پرداخت تسهیلات کم بهره در کمک به رشد تولید اولویت امسال است که امیدواریم برای بیش از یک هزار و ۸۰۰ طرح کوچک و متوسط تسهیلات پرداخت و فرصت کارآفرینی برای اقشار مختلف فراهم آید.

نوظهور نقش آفرینی مجموعه بسیج را در سنگر اقتصادی و تلاش برای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی یادآور شد و بیان کرد: در این حوزه آنچه که مهم به نظر می‌رسد تمرکز در طرح‌های اجرایی زودبازده است که می‌تواند برای خانواده‌های مختلف فرصت اشتغال و همچنین افزایش منابع درآمدی و معیشتی را مهیا کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر