کد خبر: 1155865
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۰

عوامل مختلفی در یادگیری یک زبان جدید موثر هستند از جمله ویژگی‌های شخصیتی، میزان تلاش و پشتکار زبان‌آموزان، انتخاب کلاس زبان معتبر و استفاده از کتاب‌های خوب و استاندارد. نقش و اهمیت کتاب زبان در میزان یادگیری زبان‌آموزان بر هیچکس پوشیده نیست و متخصصین امر آموزش در موسسات مختلف، ماه‌ها و ماه‌ها برای انتخاب کتاب خوب آموزش زبان که استانداردهای بین‌المللی در آن رعایت شده باشد تحقیق و مطالعه می‌نمایند. اما همیشه این سوال مطرح می‌شود که بهترین کتاب‌های یادگیری زبان را از کجا باید تهیه کرد و بین تمام منابع موجود در بازار به کدام منبع یا فروشگاه می توانیم اطمینان کنیم؟ 

نکته مثبت این روزها این است که سبک زندگی آنلاین، بخش جدا نشدنی وجود همه ماست. آنلاین مهارت یا زبان جدیدی را یاد می‌گیریم و تقریبا همه ما آنلاین خرید می‌کنیم و می‌توانیم با سرچ کردن در مورد منابع و کتاب های یادگیری زبان، بهترین ها را انتخاب نماییم. برای خرید منابع یادگیری زبان با تخفیف به صورت آنلاین، فروشگاه اینترنتی فروشگاه خوبی محسوب می‌شود که شما را از هر منبع اطلاعاتی دیگری بی‌نیاز کند.  خرید کتاب زبان و محصولات فرهنگی به صورت آنلاین از فروشگاه اینترنتی سفیرمال، یکی از مفرح‌ترین و در عین حال مفیدترین کارهایی است که می‌توانید انجام دهید تا هم به راحتی و با چند کلیک ساده، کتاب و یا منبع آموزشی مورد نظرتان را پیدا کنید و در زمانی کوتاه و بدون اتلاف وقت در ترافیک، درب منزلتان دریافت کنید.

سایت فروشگاه اینترنتی سفیرمال دقیقا همین ویژگی را دارد. تمام منابع یادگیری زبان در دسته بندی‌های متفاوت بر اساس سن یادگیری (کودکان، نوجوانان یا بزرگسالان) یا بر اساس مهارت مورد نظر برای یادگیری ( مهارت لغت، مهارت ریدینگ، مهارت لیسنینگ، مهارت اسپیکینگ و مهارت نوشتن ) و هم بر اساس زبان های مختلف ( انگلیسی، ترکی استانبولی، آلمانی و ... ) تقسیم بندی شده اند. شما فقط کافی است ارده کنید تا زبان جدیدی را یاد بگیرید آنگاه می توانید با مراجعه به وب سایت www.safirmall.com  خرید خود را انجام دهید.

 اگر اطلاعات شما در مورد محصول مورد نظرتان کامل نباشد می توانید از اهل فن سوال بپرسید. در هنگام خرید از فروشگاه اینترنتی سفیرمال، شما می‌توانید توضیحات جامع و کامل نگارش شده در مورد یک محصول را مطالعه نمایید و اگر کماکان سوالی در ذهن شما باقی مانده بود با شماره 02174056000 تماس بگیرید تا کارشناسان آموزش این فروشگاه اینترنتی که همگی معلمان با سابقه و بسیار با تجربه ای هستند شما را در راه رسیدن به محصول مورد نظرتان همراهی نمایند. 

 اگر قصد شرکت در آزمون‌های خاص مثل آزمون زبان دکتری و تافل، آیلتس، PTE، GRE ، دولینگو و یا مهاجرت تحصیلی را دارید تنها با یک تماس تلفنی می‌تونید از مشاوره رایگان آموزشی بهره بگیرید و در کلاس‌های آمادگی برای این آزمون‌ها که توسط مجرب‌ترین اساتید زبان موسسه سفیر گفتمان  برگزار می‌شوند، شرکت نمایید.

اگر هم دوست دارید  زبان را به صورت خودخوان یاد بگیرید پک‌های خودآموز طراحی شده توسط تیم آموزش سفیرمال به شما کمک خواهند کرد تا بدون اتلاف وقت در ترافیک و با مدیریت زمان بهتر  در هر کجایی که راحت هستید زبان انگلیسی را فرا بگیرید. تعیین سطح رایگان و پشتیبانی آموزشی در تمام مدت زمانی که مشغول مطالعه کتاب‌ها هستید و یک جلسه کلاس خصوصی رایگان هم به شما هدیه داده خواهد شد تا هر آنچه مورد نیازتان است را یک‌جا تهیه نمایید.

بهترین و بروزترین کتاب زبان انگلیسی

مجموعه کتاب آموزش زبان انگلیسی Evolve، یک مجموعه کتاب شش سطحی مخصوص آموزش زبان انگلیسی با لهجه آمریکایی از سطح مبتدی تا پیشرفته است که باعث می‌شود زبان‌ آموزان جوان و بزرگسال با اطمینان و اعتماد به نفس بیشتری به زبان انگلیسی صحبت کنند. کتاب Evolve، دانش‌آموز محور است و با استفاده از نظرات و تجربیات کارشناسان آموزش زبان و درخواست‌ها و نیازهای زبان آموزان سرتاسر دنیا نگارش شده است و بر مؤثرترین و کارآمدترین راه ها برای پیشرفت در زبان انگلیسی تمرکز دارد.

این مجموعه کتاب از ابتدای سال 1402 در موسسه زبان سفیر گفتمان به عنوان کتاب اصلی در رده سنی بزرگسالان تدریس می گردد.

خرید آنلاین کتاب Evolve

در صورت خرید آنلاین کتاب Evolve از سفیرمال از مزایای زیر بهره‌مند خواهید شد:

 

تنوع کتاب ایوالو در سطوح مختلف از مبتدی تا پیشرفته
توضیحات کامل در مورد ویژگی‌های محصولات جهت انتخاب مناسبترین و بهترین سطح کتاب Evolve
امکان خرید کتاب Evolve با تخفیف
مشاوره رایگان آموزشی تلفنی و آنلاین

 

از کجا منابع یادگیری زبان را با تخفیف تهیه کنیم؟

قیمت کتاب یادگیری زبان

یکی از عواملی که بعضی از زبان آموزان در زمان خرید کتاب زبان به آن دقت می‌کنند، قیمت کتاب است. واقعیت اینست که بالا یا پایین بودن قیمت کتاب زبان بر اساس کیفیت محتوای آموزشی آن تعیین نمی‌شود. عواملی چون تعداد صفحات، تاریخ چاپ، کیفیت چاپ، نوع کاغذ و ... در قیمت کتاب زبان تاثیر دارد. بنابراین، اگر کتاب زبانی پیدا کردید که برای سطح شما مناسب بوده و نیازهای زبانی شما را برطرف می‌کند، بحث قیمت کتاب زبان از الویت کمی برخوردار است.
توصیه ما به شما این است که در هنگام خرید کتاب زبان به این موضوع دقت نمایید که پس از خرید کتاب، چه خدمات پس از فروش یا پشتیبانی برای شما در دسترس خواهد بود؟ اگر کتاب و منابع مورد نیاز خود را از سایت سفیرمال تهیه نمایید همواره می‌توانید از پشتیبانی رایگان آموزشی که توسط کارشناسان آموزش این فروشگاه ارائه می شود استفاده نموده تا بتوانید از کتاب خود به بهترین نحو استفاده نمایید.

فروشگاه اینترنتی سفیرمال خدماتی فراتر از فقط فروش کتاب ارائه می‌دهد. سفیرمال و تیم پشتیبانی فنی و آموزشی این سایت خرید محصولات فرهنگی و کتاب زبان انگلیسی و سایر زبان ها را برای شما بسیار لذت بخش‌تر می‌کنند و این همان تجربه خریدی است که در ذهن شما خواهد ماند.

 

این مطلب تبلیغاتی است. 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار