کد خبر: 1155829
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۱
جانشین فرمانده کل سپاه با بیان این‌که با تمام توان به دنبال اتمام طرح‌های نیمه‌تمام هستیم گفت: پیشرفت طرح جهاد آبرسانی به روستاهای کشور 40 درصد است.
به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، سردار دریادل علی فدوی شامگاه امروز با سفر در شهرستان خلخال و در جمع اهالی روستای آل‌هاشم علیا و سفلی اظهار کرد: طرح جهاد آبرسانی به روستاهای کشور به پیشرفت ۴۰ درصدی رسیده است که در راستای خدمات‌رسانی به مردم با تمام تلاش و توان به‌دنبال اتمام هرچه سریع‌تر طرح‌های در حال اجرا هستیم.

وی با اشاره به این‌که خدمات ارائه شده توسط بسیج به هموطنان در تمامی عرصه‌ها از جمله عمران و آبادانی تداوم دارد؛ افزود: خدمات بسیج به جنگ نظامی، دفاع از وطن و برقراری امنیت معطوف نشده بلکه در طی این سال‌ها، بسیج همواره کنار مردم بوده و در تمام مسیرها از جمله سازندگی اقدامات موثری را انجام داده است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: همه مستعضعفین عالم نه تنها دلداده انقلاب اسلامی هستند بلکه امید به انقلاب اسلامی دارند، ان‌شالله در نظر داریم تا در بحث مسکن و راه‌های روستایی نیز اقدامات خوبی انجام دهیم.

سردار فدوی اضافه کرد: تلاش خواهیم کرد تا در تمامی روستاهای کشور، محرومیت‌ها از بین برود و شاهد رشد و شکوفایی این مناطق باشیم. 

وی بیان کرد: سپاه پاسداران، بسیج و همه مجموعه‌هایی که در قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) دخیل هستند مثل آستان قدس رضوی، بنیاد مستضعفان، کمیته امداد، ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) دست به دست هم دادند و زیر نظر ولی فقیه به دنبال خدمتگزاری به مردم هستند تا مشکلات و محرومیت‌ها مرتفع شود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به این‌که آبرسانی به مناطق محروم از اهمیت ویژه‌‌ای برخوردار است، گفت: خدا را شکر عملیات اجرایی طرح آبرسانی به روستاها علی‌رغم مشکلات، پیشرفت فیزیکی مناسبی است به‌طوری‌که در حال حاضر  در کل کشور شاهد پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی این طرح‌ها هستیم و تمام توان و تلاش را به کار می‌بندیم تا زودتر از زمانبندی به طرح‌ها ساماندهی دهیم.

سردار فدوی در پایان گفت: ارائه خدمات به روستاها و روستاییان باعث افتخار است و تلاش می‌کنیم این خدمات را افزایش دهیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار