کد خبر: 1155193
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۸
سرمربی آرژانتینی اسبق باشگاه سلتاویگو پاسخ اعتراضات هواداران باشگاه پاری‌سن‌ژرمن و توهین به فوق ستاره آلبی سلسته را داد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از ایرنا، به‌دنبال سفر لیونل مسی به عربستان و تشدید گمانه‌زنی‌ها درباره پیوستن احتمالی وی به لیگ این کشور، هواداران پی‌اس‌جی، دیروز با حضور در محل باشگاه علیه مسی و همچنین نیمار، ستاره برزیلی این شعارهای اعتراضی سر دادند.

پس از این اتفاق، آنتونیو محمد، سرمربی اسبق سلتاویگو و مدیرفنی فعلی باشگاه یونیورسیاد ناسیونال مکزیک، گفت: سوت زدن اعتراضی علیه مسی، بی‌احترامی به فوتبال است. این افراد عبوس که تا به حال هیچ قهرمانی بزرگی به دست نیاورده‌اند، حتی اگر برج ایفل را هم بخرند و جلوی دروازه‌شان بکارند، باز هم برنده نخواهند شد.

وی افزود: این کار در درجه اول به خود شخص و سپس به خانواده‌ و فرزندانش، بی‌حرمتی محض است. فیلم گرفتن و پخش کردن آن در فضای مجازی هم بی‌احترامی و زننده است. می‌بینید که همه چیز سازمان‌دهی شده و البته بد هم سازمان‌دهی شده است.

محمد ادامه داد: نیازی نیست که بگویم کاملا با این شرایط مخالفم و به نظر کاری که مسی باید بکند، این است که بار و بندیلش را ببندد و با بچه‌ها و همسرش از پاریس برود. البته احتمالا چمدانش را همین حال بسته است. بگذارید مقصدی که دوست دارد را انتخاب کند و این بهترین تصمیم برای او و فوتبال است. همه ما می‌خواهیم که او را در زمین خوشحال ببینیم.

هموطن مرد آرژانتینی اضافه کرد: او در پاریس خوشحال نیست و در تیم ملی اما برعکس است. گزینه درست برای او این است که به جایی برود که تعطیلات خوشحال و علاوه بر این، با دعوت شدن به تیم ملی همچنان شاد و سرحال باشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار