کد خبر: 1153846
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۴
نماینده اقلیت مسیحیان آشوری درمجلس شورای اسلامی گفت: امروز ملت شریف ایران اسلامی با حضور پرشور خود در مراسم تشییع و تدفین شهید وطن جان بت اوشانا، اتحاد،همبستگی و اتحادملی بین اقوام و ادیان توحیدی را به نمایش گذاشتند.
محمدرضا عباسی

نماینده اقلیت مسیحیان آشوری در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز ملت شریف ایران اسلامی با حضور پرشور خود در مراسم تشییع و تدفین شهید وطن جان بت اوشانا، اتحاد،همبستگی و اتحادملی بین اقوام و ادیان توحیدی را به نمایش گذاشتند.

شارلی انویه تکیه نماینده اقلیت مسیحیان آشوری درمجلس شورای اسلامی،عصر جمعه در آیین تشییع وتدفین شهید جان بت اوشانا که با حضور اقشارمختلف مردم و مسئولان در آرامستان ساورایای آشوریان برگزارشد، اظهارکرد: امروز ملت شریف ایران اسلامی با حضور پرشور خود در مراسم تشییع و تدفین شهید وطن جان بت اوشانا، اتحاد،همبستگی و اتحادملی بین اقوام و ادیان توحیدی را به نمایش گذاشتند.

نماینده اقلیت مسیحیان آشوری با اشاره به اینکه خانواده شهیداوشانا در قیدحیات نیستند، افزود: شما مردم عزیز و نجیب ایران اسلامی از هرقشر ومذهبی این شهید وطن را تشییع و در حق شهیدپدری، مادری، برادری و خواهری کردید،این حرکت شما مردم ب گوار هرگز از ذهن جامعه اقلیتهای دینی بویژه مسیحیان آشوری پاک نخواهد شد، آمدن پیکر هرشهیدحکمتی دارد ولی لحظه امدن پراز نعمت است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر