کد خبر: 1153816
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۳
شهردار نصیرشهر خبر داد :
شهردار نصیرشهر از شروع لکه گیری معابر در طرح نهضت آسفالت خبر داد.
بهاره عشقی صابر

فرشاد شهسواری با تاکید بر لزوم لکه گیری و بهسازی روکش آسفالت معابر اظهار کرد: روان‌سازی ترافیک شهری و کاهش تصادفات در اثر چاله و استهلاک روکش آسفالت از مهمترین علل لکه گیری و بهسازی معابر است.

وی در ادامه بیان کرد: لکه گیری روکش آسفالت معابر از وظایف شهرداری است که هر ساله در جهت رفع عیوب لکه گیری می شوند.

شهردار نصیرشهر تاکید کرد: طرح نهضت آسفالت در سال جدید از کوچه لاله ششم با نظارت معاونت عمران و شهرسازی شهرداری کلید خورده و به ترتیب همه معابر اصلی بهسازی می شوند. همچنین با توزیع تراشه آسفالت در خیابان الاشتی عبور و مرور شهروندان تسهیل شد.

شهسواری در ادامه سخنان خود از آغاز مجدد فعالیت های فرهنگسرای بهشت از سوی روابط عمومی و امور فرهنگی شهرداری خبر داد.

وی با اشاره به لزوم پویایی فرهنگسرای بهشت نصیرشهر افزود: روابط عمومی و امور فرهنگی شهرداری با برنامه ریزی برنامه های متنوع فرهنگی، آموزش و نشاط را برای نسل امروز فراهم می سازد.

وی تصریح کرد: آموزش در قالب برنامه های فرهنگی جذابیت خاصی را برای نوجوانان و جوانان ایجاد می کند و تاثیر مستقیمی در سبک زندگی خواهد داشت.

شهسواری ابراز کرد: امور فرهنگی شهرداری کلاس های متنوع هنری، مذهبی ، تحصیلی و کارگاههای مهارتی و اکران فیلم های سینمایی و… در فرهنگسرای بهشت را در برنامه دارد.

شهردار نصیرشهر همچنین از کلنگ زنی چند پروژه مهم بهداشتی، ورزشی و تفریحی در سال جدید خبر داد.

و افزود: شهرداری در سال مهار تورم و رشد تولید با کلنگ زنی چندین پروژه تحولی در سرانه های بهداشتی، ورزشی ، فرهنگی ، فضای سبز و آموزشی رقم می خورد.

عالی ترین مقام مدیریت شهری نصیرشهر سال ۱۴۰۲ را سال تحول پروژه های عمرانی خواند و تصریح کرد: شورای اسلامی با نگاه مطلوب در توسعه متوازن امکانات شهرداری را در خدمت رسانی هرچه بهتر یاری می کنند.

شهسواری بیان داشت: احداث درمانگاه تخصصی، احداث زورخانه، احداث بوستان دوستدار کودک و همچنین احداث بوستان محله ای بخشی از پروژه های عمرانی در سالجاری خواهد بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر