کد خبر: 1152563
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۹
معاون برنامه‌ریزی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران گفت: تبصره‌های مصوبه افزایش نرخ کرایه تاکسی مربوط به موضوعاتی مانند شلوغی خطوط و مشکلات ترافیکی بوده و در این شرایط کرایه‌ها می‌تواند تا سقف ۶۰ درصد افزایش پیدا کند.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، امیر بیات‌ترک معاون برنامه‌ریزی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران با اشاره به اعمال افزایش ۴۵ درصدی نرخ کرایه تاکسی‌های شهر تهران بعد از عید سعید فطر گفت: فرمانداری تهران نسبت به مصوبه افزایش نرخ کرایه حمل و نقل عمومی تغییراتی را در قالب نامه‌ای به شورای شهر تهران ارائه کرده است. متعاقباً شورای شهر این تغییرات را قبول کرده و در نهایت بر میانگین ۴۵ درصدی افزایش کرایه تاکسی‌ها در سال ۱۴۰۲ تاثیری نداشته است.

وی افزود: تبصره‌های مصوبه افزایش نرخ کرایه تاکسی مربوط به موضوعاتی مانند شلوغی خطوط، زمان پیک سفر، شرایط آب و هوایی و. بوده و در این شرایط کرایه‌ها می‌تواند تا سقف ۶۰ درصد افزایش پیدا کند. در واقع تغییراتی که فرمانداری تهران در خصوص مصوبه افزایش نرخ کرایه حمل و نقل عمومی انجام داده در بخش تبصره‌های این مصوبه بوده است. بر مبنای این مصوبه و در بخش تبصره‌ها شهرداری مجاز بود تا سقف ۷۵ درصد نرخ تاکسی‌ها را در سال جاری افزایش دهد.

بیات ترک ادامه داد: فرمانداری با کاهش میزان سقف افزایش کرایه تاکسی‌ها این عدد را به ۶۰ درصد رسانده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار