کد خبر: 1151170
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۷
استاندار اردبیل:
استاندار اردبیل گفت: برندسازی و معرفی ظرفیت‌های استان در رویداد بین‌المللی اردبیل 2023 نقش حائز اهمیتی در جذب گردشگران خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، سیدحامد عاملی در نشست هماهنگی ستاد استانی رویداد بین‌المللی اردبیل 2023 و جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون مغان اظهار داشت: برندسازی و معرفی بین‌المللی گردشگری استان اردبیل در رویداد 2023 و اجرای برنامه‌های مختلف برای اجرای این برنامه‌ها و توسعه گردشگری جزو اولویت‌های اساسی و مهم است.

وی با اشاره به اینکه برندسازی و معرفی ظرفیت‌های استان در این رویداد نقش حائز اهمیتی در جذب گردشگران خواهد داشت گفت: برنامه‌های مختلفی در اردبیل با محوریت گردشگری و معرفی در حد بین‌المللی اجرا خواهد شد و در این زمینه انتظار می‌رود با اقدامات به عمل آمده به اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

استاندار اردبیل خاطرنشان کرد: ششم و هفتم اردیبهشت ماه برنامه‌های مختلفی در اردبیل اجرا می‌شود و در شهرستان بیله‌سوار نیز جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون مغان برگزار خواهد شد که این مهم فرصت اساسی برای استان بوده و نیاز است با انجام اقدامات لازم نسبت به رفع نواقص و کمبودها در حوزه زیرساختی اقدام شود.

عاملی تصریح کرد: بخش خصوصی به عنوان یکی از راهکارهای مهم برای توسعه جریان رشد تولید است که در این زمینه با تقویت عوامل موثر در این زمینه می‌توان در راستای تحقق شعار سال گام‌های اساسی و هدفمند برداشت و مشکلات و موانع موجود که بر سر راه اقتصاد استان قرار دارد را به حداقل رساند.

وی با اشاره به اینکه توجه و تمرکز در توسعه حوزه اقتصادی جزو اولویت‌های اساسی است گفت: باید مسئولان با توجه به وضعیت اقتصادی اقدامات کارساز را مد نظر قرار دهند و راهکارهای اساسی در این زمینه ارائه دهند که به عنوان یک اولویت مهم باید مد نظر قرار گیرد.

استاندار اردبیل اظهار کرد: تمرکز برای یافتن مسیر صحیح در حوزه اقتصادی و تاکید مقام معظم رهبری برای رسیدن به وضعیت اقتصادی مطلوب جزو اولویت‌های اساسی بوده و در این زمینه از تولید به عنوان راهبرد مهم شعار سال یاد می‌شود که باید به صورت جزئی و دقیق‌تر به آن پرداخته شود.

عاملی تصریح کرد: ترسیم و ریل‌گذاری مسیر توسعه با استراتژی‌های مد نظر می‌تواند در مهار تورم موثر واقع شود و بحث رشد تولید در کشور را به همراه داشته باشد که این مسئله در حال حاضر به عنوان اولویت مهم و اساسی مطرح بوده و امید می‌رود با این اقدامات بتوانیم حمایت از بخش خصوصی را توسعه بخشیم.

وی اظهار کرد: ایجاد اشتغال و رشد تولید همراه با جذب سرمایه‌ و توسعه فضای کسب و کار باید مد نظر باشد تا بتوانیم با مساعد کردن شرایط به تمامی اهداف خود دست یافته و مشکلات و موانع موجود را که در این زمینه وجود دارد برطرف کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر