کد خبر: 1151168
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۷
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان اردبیل:
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان اردبیل گفت: برنامه کمیته امداد استان جذب سه هزار حامی برای کودکان نیازمند است و امیدواریم مردم نوعدوست استان در قالب پویش"هر خانواده یک حامی" از کودکان نیازمند حمایت کنند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، علیرضا حسین نژاد در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح اکرام ایتام و محسنین از ابتدای ماه رمضان اظهار کرد: در قالب این طرح خیرین نوعدوست استان همزمان با سراسر کشور، حمایت از کودکان زیر۱۸ سال تحت پوشش کمیته امداد را بر عهده می‌گیرند.

وی اضافه کرد: در مجموع ۹ هزار فرزند مشمول طرح اکرام ایتام و محسنین در استان وجود دارد که از این تعداد هفت هزار نفر حامی دارند و ۲ هزار نفر نیازمند حمایت خیرین و مردم نوعدوست استان هستند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی اردبیل اضافه کرد: برنامه ما در ماه رمضان جذب سه هزار حامی برای بقیه فرزندان تحت پوشش و مشمول این طرح است و امیدواریم اهالی نوعدوست استان در قالب طرح "هر خانواده یک حامی" مشارکت کنند تا تمامی فرزندان نیازمند تحت پوشش و حمایت قرار بگیرند.

حسین نژاد همچنین درباره روش‌های مشارکت در این طرح خداپسندانه اظهار کرد: هم استانی‌هایی که تمایل در این طرح دارند، می‌توانند با ارسال عدد ۱ به شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۴۵ اقدام به ثبت نام و مشارکت در این طرح کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی اردبیل افزود: علاوه بر این خیرین استان می‌توانند با مراجعه با سامانه اکرام کمیته امداد در این اقدام خداپسندانه مشارکت کنند.

وی با بیان اینکه طرح حامی یابی برای فرزندان مشمول طرح اکرام ایتام و محسنین ادامه خواهد داشت، گفت: علاوه بر این همکاران ما در حسینه‌ها و مساجد حضور دارند و کسانی که مایل هستند در این طرح مشارکت کنند می‌توانند با مراجعه حضوری اقدام به حمایت از این فرزندان کنند.

حسین نژاد در پایان از اهالی استان خواست با حمایت از فرزندان نیازمند زمینه رشد و تعالی این فرزندان و به دتبع آن رشد و تعالی آینده جامعه را فراهم کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر