کد خبر: 1150284
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۸
رقیه ابراهیمی خبرداد:
رئیس شورای اسلامی شهر گلستان گفت: مجموعه مدیریت شهری گلستان با همدلی و تلاش شبانه روزی توانست برای اولین بار بدون خام فروشی املاک، قسمت اعظم بودجه ۸۰۰ میلیاردی خود را تحقق بخشیده و پروژه های شاخص و ماندگاری را احداث نماید،
بهاره عشقی صابر

رئیس شورای اسلامی شهر گلستان،با تشریح اقدامات و عملکرد مدیریت شهری در سال 1401، مهم ترین برنامه های مدیریت شهری در سال جدید را باعلام کرد.

رقیه ابراهیمی رئیس شورای اسلامی شهر گلستان ضمن تبریک سال نو و ماه بندگی ، اظهارکرد: در سال گذشته، مجموعه مدیریت شهری گلستان با همدلی و تلاش شبانه روزی توانست برای اولین بار بدون خام فروشی املاک، قسمت اعظم بودجه ۸۰۰ میلیاردی خود را تحقق بخشیده و پروژه های شاخص و ماندگاری را احداث نماید، البته حوادث  اخیر کشور  باعث ممانعت جذب ۲۴۰ میلیاردی  سرمایه گذاری گردید.

ابراهیمی افزود: برای سال جدید نیز، مبلغ ۱۰۰۰ میلیارد تومان بودجه در نظر گرفته ایم که ۶۱ درصد آن در بخش عمران هزینه خواهد شد که تکمیل پروژه های سال قبل و احداث چند پروژه شاخص از جمله مجموعه ورزشی ۲۰ هزارمتری در پارک جنگلی ریه از مهم‌ترین سر فصل های این بودجه است.

وی تاکید کرد: در سال ۱۴۰۱ مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری توانست در تکمیل پروژه های ناتمام از جمله؛ استخر قلعه میر و زورخانه خود را موفق نشان دهد و تنها مورد باقی مانده از پروژه های گذشته، تکمیل جایگاه CNG است که تا چند ماه آینده این پروژه نیز به بهره برداری خواهد رسید.

  رئیس پارلمان شهری گلستان با اشاره به پرونده های بلاتکلیف ، بیان کرد: مدیریت شهری در سال گذشته موفق به رفع مشکلات فاز ۲  تعاونی مسکن شهرداری شد و فاز ۳  نیز مراحل نهایی خود را می گذراند. همچنین مشکلات چندین ساله شرکت صادرات تمیز در مرحله بررسی و اقدامات کارشناسی است که از اقدامات مهم شورای اسلامی در دوره ی ششم می باشد.

ابراهیمی در تشریح اقدامات مدیریت شهری در خصوص کاهش آسیب های اجتماعی، گفت:احداث سامان سرا یکی از پروژه هایی است که به دو بخش درمان و مهارت آموزی جهت ایجاد اشتغال معتادین متجاهر اختصاص خواهد یافت که از این حیث در کشور کم نظیر خواهد بود تا نقش مهمی در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی ایفا خواهد کرد، تمام سعی ما این است این پروژه تا پایان تابستان در دو بخش درمانی و کارگاهی آماده خدمات رسانی به شهروندان عزیز گردد.

وی با اشاره به دیگر اقدامات مدیریت شهری در کاهش ترافیک منطقه ، تصریح کرد: بازگشایی ۵ گره ترافیکی و تملک ملک های معارض در این مناطق یکی از اقدامات چشمگیری بود که مدیریت شهری موفق به انجام این کار شد، همچنین بازگشایی ۴ معبر نیز در دستور کار شورای اسلامی شهر و شهرداری گلستان در سال جدید قرار دارد.

ابراهیمی ادامه داد: شورای اسلامی شهر گلستان برای اولین بار با رویکرد ثبات مدیریتی و اعتماد و حمایت از  شهردار، از اتلاف زمان برای خدمت رسانی به شهر و شهروندان عزیز شهر گلستان پیشگیری کرد که شاهد توسعه عمرانی، افزایش سرانه های ورزشی و فرهنگی در این شهر هستیم

وی در خصوص پروژه پل غیر هم سطح ورودی شهرستان گفت: مدیریت شهری گلستان در انجام پروژه ها دید منطقه ای نداشته و همیشه صلاح شهرستان را مدنظر قرار داده است و در مورد این طرح مشروط به اینکه این پروژه کارشناسی شده، عملیاتی  و تضمین به انجام نهایی باشد، مشارکت خواهد کرد در غیر این صورت و عدم نظر کارشناسی مداخله ای انجام نخواهیم داد.

رئیس شورای شهر گلستان ضمن تشکر  و قدردانی از صبوری و اعتماد مردم شریف وشایسته  این شهر به مجموعه شورا و شهرداری گلستان، خاطر نشان کرد: از تمام مسئولین شهرستانی از جمله فرماندار ، روسای دستگاه های امنیتی و نظارتی، فرمانده سپاه، امام جمعه ، فرماندهی نیروی انتظامی، بخشدارو همه مسئوالان دلسوز شهرستان که دغدغه مندانه در راستای پیگیری و تحقق امور رفاهی شهروندان گلستان درکنار منتخبین مردم بوده و هستند کمال تشکر را داشته و آرزوی سربلندی هر چه بیشتر  برای این نظام مقدس و بویژه مردم شریف و شایسته شهر گلستان را از خداوند منان خواستارم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر