کد خبر: 1149921
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۶
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایلام؛
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: دومین اتوبوس آمبولانس اورژانس در شهرستان مهران مستقر شد.
عاطفه آزادپور

صید نور علیمرادی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: با رایزنی‌ها و هماهنگی‌های صورت گرفته با وزرات بهداشت و درمان و سازمان اورژانس کشور در سال گذشته، موفق به اخذ یک دستگاه اتوبوس‌آمبولانس شدیم.

وی افزود: با توجه به وجود یک دستگاه اتوبوس‌آمبولانس دیگر در استان، این امر موجب تقویت هرچه بیشتر لجستیک اورژانس ۱۱۵ ایلام، به خصوص در موارد بحرانی و مناسبت‌های خاص که با پیک جمعیت همراه است خواهد شد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایلام ادامه داد: این دستگاه اتولانس دارای ۹ تخت بیمار است که هر تخت با امکانات کامل مانتورینگ و ... می‌تواند نیاز‌های مددجویان را رفع نموده و بعنوان یک بیمارستان سیار عمل کند.

علیمرادی با اشاره به اینکه اعتبار هزینه شده برای تهیه و تجهیز این کد عملیاتی حدود ٨٠ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: با در نظر گرفتن جوانب شرایط، همجواری شهرستان‌ها و استراتژیک بودن شهر مرزی مهران بعنوان پرترددترین مرز ایران و عراق تصمیم بر این شده است این اتولانس در مرکز اورژانس این شهرستان مستقر باشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر