کد خبر: 1139720
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۲
طبق پیگیری‌های صورت گرفته سینما‌های استان‌های جشنواره فیلم فجر فروش خوبی را در ایام جشنواره تجربه کردند و در کنار سینما‌های تهران شهر‌هایی دیگر نیز فروش قابل قبولی را تجربه کردند.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از تسنیم، هنوز اخبار رسمی از میزان فروش سینما‌های مردمی جشنواره فیلم فجر و همینطور برترین سینما‌های تهران و استان‌ها منتشر نشده است. چیزی که البته در سال‌های گذشته در مدت زمان کوتاه‌تری اعلام می‌شد.

اما پیگیری‌های ما نشان می‌دهد که امسال ضمن آنکه سینما‌های کشور بر خلاف برخی حواشی، از فروش خوبی برخوردار بودند، بعد از تهران سه استان خراسان رضوی، اصفهان و شیراز جزو سه استان برتر در فروش و مخاطب مردمی فیلم‌های جشنواره فیلم فجر بوده است که گویا در این میان مشهد مقدس اولین شهر پرفروش است.

در شهر تهران نیز در کنار عموم سینما‌های شهر تهران، سینما کوروش بیشترین فروش را داشته است.

اما کدام فیلم‌ها از بیشترین فروش برخوردار است؟ هنوز آمار دقیقی از میزان فروش بلیت‌های فیلم‌ها منتشر نشده، اما طبق بررسی‌های می‌توان گفت که دو فیلم "یادگار جنوب" و "کت چرمی" فروش بیشتری را داشته‌اند. خصوصاً آنکه کت چرمی در ایام جشنواره به سانس فوق العاده هم رسید.

امسال سیمرغ مردمی جشنواره فیلم فجر مانند سال گذشته نبود، اما به نظر می‌رسد که این دو فیلم به احتمال قوی بهترین فیلم از نظر مخاطبین جشنواره فیلم فجر می‌توانستند باشند.

در هر حال اگرچه هنوز اخبار دقیق فروش فیلم‌های جشنواره فیلم فجر و سینما‌های برتر تهران و استان‌ها اعلام نشده، اما شنیده‌ها حاکی از آن است که بزودی اطلاعات دقیق میزان فروش بلیت‌های جشنواره فیلم فجر و فیلم‌های پرفروش آن اعلام می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار