کد خبر: 1131811
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۶
مدرس AFC گفت: استخدام مجددکارلوس کی‌روش و برانکو ایوانکوویچ در شرایط فعلی برای تیم ملی هیچ دستاوردی نخواهد داشت بلکه انتخاب آن‌ها می‌تواند تاثیر منفی برای فوتبال کشورمان داشته باشد.

سرویس ورزشی جوان آنلاین: مسعود اقبالی در خصوص اینکه مربیانی همچون کی‌روش و ایوانکوویچ باز هم گزینه‌های هدایت تیم ملی فوتبال ایران هستند، اظهار داشت: حضور مجدد این مربیان بازگشت به گذشته است و نباید تا ۱۰۰سال دیگر نام این افراد برای هدایت تیم ملی مطرح شود. انتخاب مجدد برانکو و کی‌روش اشتباه محض فدراسیون فوتبال است.

وی بیان کرد: با توجه دانش و توانایی محدود این مربیان و از طرفی پیشرفت روز فوتبال جهان دیگر بعد فنی این مربیان برای آینده تیم ملی راه‌گشا نخواهد بود. پیشنهاد من این است مربیان داخلی یا مربیان جوان خارجی و مطرحی در این برهه به کادرفنی اضافه شوند تا هزینه‌های گزاف زیادی صرف این مربیان نشود.

این کارشناس فوتبال توضیح داد: البته در شرایط فعلی بهترین مربی دنیا هم برای تیم ملی انتخاب شود به دلیل اینکه زیرساخت لازم وجود ندارد آن‌ها هم نمی‌توانند کمک زیادی به فوتبال ایران کنند.

اقبالی تاکید کرد: در حال حاضر فوتبال ما به دلایل مختلف بیمار است و باید به دنبال علاج آن بود. اگر به دنبال پیشرفت فوتبال هستیم به رده‌های پایه باید توجه کنیم چرا که فوتبال دنیا حول این محور می‌چرخد.

مدرس کنفدراسیون آسیا خاطرنشان کرد: بهره‌گیری از نیرو‌های متخصص و مجرب می‌تواند نقطه اتصال پیشرفت فوتبالی ما به حساب بیاید؛ چرا که مهم همین موارد است. پیشرفت فوتبال نیازمند برنامه‌ریزی جامع و ترسیم اهداف ۱۵ ساله است تا بتواند به کشور‌هایی همچون ژاپن، کره جنوبی و استرالیا برسد.

منبع: ایرنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار