کد خبر: 1117266
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۴
رئیس بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل:
رئیس بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: پرداخت 240 میلیارد تومان تسهیلات با هدف حمایت از طرح‌های اشتغال‌آفرینی و کارگاه‌های تولیدی استان اردبیل در طول امسال در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، عباس نوظهور در همایش طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی اردبیل اظهار داشت: پرداخت 240 میلیارد تومان تسهیلات با هدف حمایت از طرح‌های اشتغال‌آفرینی و کارگاه‌های تولیدی استان اردبیل در طول امسال در دستور کار قرار گرفته و در راستای حمایت از حوزه اشتغال و کارآفرینی نیز فعالیت‌های خوبی انجام یافته است.

وی بیان کرد: سال گذشته یک هزار و 100 نفر با اجرای طرح‌های بسیج سازندگی وارد بازار کار شده و در این زمینه صاحبان ایده و طرح‌ها 65 میلیارد تومان تسهیلات دریافت کردند و در همین راستا 4 هزار و 550 نفر برای ورود به بازار کار و اشتغال‌آفرینی آموزش دیده‌اند که یک هزار و 250 نفر از نیروهای آموزش دیده موفق به اخذ مجوز فعالیت‌های اقتصادی شدند که توانستند در بخش‌های مختلف از تسهیلات بسیج سازندگی استفاده کنند.

رئیس بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل ادامه داد: 240 میلیارد تومان تسهیلات برای ایجاد فرصت‌های شغلی جدید در بخش‌های مختلف یکی از موارد حائز اهمیت و اساسی است که با هدف حمایت از کارگاه‌های کوچک و زودبازده برای روستاییان و ساکنان مناطق محروم در دستور کار قرار گرفته است.

نوظهور تصریح کرد: حمایت از توسعه کارگاه‌های کوچک و زودبازده برای روستاییان و ساکنان مناطق محروم با ایجاد فرصت‌های شغلی جدید در دستور کار قرار گرفته و به همین منظور گام‌های مؤثری در این حوزه برداشته می‌شود.

وی افزود: حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و کارگاه‌های تولیدی و ایده‌های خلاقانه و نوآورانه برای حمایت ویژه بسیج سازندگی یکی از اهم مواردی است که برای توسعه اشتغال و درآمدزایی مد نظر است که می‌تواند از حمایت‌های ویژه بسیج سازندگی بهره‌گیری کند.

رئیس بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل ادامه داد: اشتغال و درآمدزایی با هدف ساماندهی حوزه‌های مختلف با ورود عالمانه جزو اولویت‌های اساسی است که در این موضوع بسیج سازندگی در کنار ایجاد فرصت اشتغال، آموزش و مهارت‌آموزی را نیز برای گروه‌های مختلف هدف‌گذاری کرده و حرکت‌های خوبی در این راستا آغاز شده است.

در ادامه سردار غلامحسین محمدی‌اصل فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: بسیج با قدرت و همسو با اهداف مقدس نظام اسلامی پشتیبانی‌های لازم را در عرصه‌های مختلف از نظام و مردم انجام داده و زمینه رشد و بالندگی را بعد از پیروزی انقلاب اسلامی رقم زده است که این موضوع بسیار مهم و حائز اهمیت است.

وی بیان کرد: اقدامات ارزشمندی با شکل‌گیری بسیج در امر محرومیت‌زدایی و قدرت‌نمایی ملت ایران رقم خورده و نیروهای مخلص مردمی همواره توانسته‌اند اقتدار و صلابت کشور را رقم بزنند.

    فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: بسیجیان در عرصه‌های مختلف و همراه با روحیه جهادی و ایثارگرانه به دنبال نمایش قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران به شکل شایسته هستند و در این زمینه با توجه به این که دشمنان از شرایط موجود هراس دارند به دنبال تخریب چهره بسیج و سپاه هستند.

محمدی اصل افزود: در عرصه عمران و آبادانی و اشتغال و خدمت‌رسانی اقدامات اساسی انجام یافته و بی‌شک بسیجیان در صحنه حاضر شده و سعی کردند تا ازکیان ملت دفاع کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر