کد خبر: 1117263
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۷
رئیس بسیج سازندگی اردبیل:
رئیس بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: بیش از ۲ هزار گروه جهادی استان اردبیل در عرصه‌های مختلف که به عنوان پیشران و پیشتاز فعالیت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، عباس نوظهور فعالیت بیش از ۲ هزار گروه جهادی را در عرصه‌های مختلف یادآور شد و اظهار کرد: این گروه‌های جهادی که به عنوان پیشران و پیشتاز عمل می‌کنند، همسو با دستگاه‌های اجرایی سعی بر ارائه خدمات بی‌منت به مردم دارند تا با همراهی آنها محرومیت‌زدایی واقعی را در مناطق مختلف استان شاهد باشیم

 وی با اشاره به راه‌اندازی بازارچه عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی در استان بیان کرد: با همکاری شهرداری، بازارچه عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی در اردبیل راه‌اندازی می‌شود که در این بازارچه محصولات متنوع فعالان و تولیدکنندگان در حوزه اقتصاد مقاومتی در معرض فروش گذاشته می‌شود تا امکان عرضه آن به شکل بومی و استانی فراهم آید.

وی تصریح کرد: در گرامیداشت هفته بسیج ۲۰۰ گروه جهادی با حضور در مناطق محروم و روستایی در حوزه‌های بهداشت و درمان و امر سازندگی کمک‌کار روستاییان خواهند بود.

رئیس بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل از برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی در اردبیل و مشگین‌شهر خبر داد و گفت: ۲۷ آذرماه در اردبیل و ۲۹ آذرماه در مشگین‌شهر این رزمایش برگزار خواهد شد.

نوظهور به واکسیناسیون دام عشایر و روستاییان برای مقابله با بیماری‌های مشترک دام و انسان اشاره کرد و افزود: یک میلیون دز واکسن در این مناطق توزیع شده و عملیات واکسیناسیون با همراهی ۳۵ اکیپ به انجام می‌رسد.

وی از احداث ۲۰۰ واحد مسکن در قالب نهضت ملی مسکن خبر داد و خاطرنشان کرد: با اولویت محلات محروم در اردبیل به ویژه میراشرف، احداث این واحدها با همکاری بسیج سازندگی انجام خواهد شد.

نوظهور به تنوع برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج اشاره کرد و ادامه داد: ۲۷ واحد مسکن و آبرسانی به ۷۲ روستا به همت جهادگران بسیجی در گرامیداشت هفته بسیج به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: تمام تلاش بسیج سازندگی بر این است تا در حوزه‌های مختلف خدمت‌رسانی بی‌منتی را انجام دهد که در بحث اشتغال نیز با صدور مجوزهای کسب و کار خانگی فرصت اشتغال برای صدها نفر پیش‌بینی شده است.

رئیس بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل فعالیت بیش از ۲ هزار گروه جهادی را در عرصه‌های مختلف یادآور شد و بیان کرد: این گروه‌های جهادی که به عنوان پیشران و پیشتاز عمل می‌کنند، همسو با دستگاه‌های اجرایی سعی بر ارائه خدمات بی‌منت به مردم دارند تا با همراهی آنها محرومیت‌زدایی واقعی را در مناطق مختلف استان شاهد باشیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر