کد خبر: 1117096
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۰

علی کریمی که خود سال‌ها در سایه جمهوری اسلامی، عضو تیم ملی ایران بوده است، حالا به سرزنش فوتبالیست‌های تیم ملی فوتبال می‌پردازد. جمهوری اسلامی الان با جمهوری اسلامی زمان عضویت علی کریمی چه تفاوتی کرده است که آن زمان او به جایزه گرفتن‌ها با عنوان عضو تیم ملی ایران افتخار می‌کرد و حالا بازیکنان تیم ملی را به خاطر همین عضویت سرزنش کرده یا مخاطب توهین قرار می‌دهد؟! وقتی می‌خواست از نردبان تیم ملی بالا برود و برای خودش موقعیت بیافریند، تیم ملی ایران بود و حالا به خاطر آنکه او دیگر نیازی به ایران ندارد، شده تیم ملی جمهوری اسلامی!
آتش بیاری او برای معرکه‌ای که دشمنان در خیابان به راه انداخته‌اند، تشویق‌های او برای خشونت‌های فیزیکی کف خیابان و دعوت جوانان به ایجاد آشوب بخشی از فعالیت‌های اوست. بخش دیگر، دروغ‌های اوست.
ساعتی قبل از حادثه تروریستی ایذه، علی کریمی در یک استوری، آشوبگران را تشویق به حمله به ماشین‌های سواری شیشه دودی کرد، پس از حادثه، اما مدعی شد ماشین شیشه دودی خانواده کیان پیرفلک را نیرو‌های حافظ امنیت به رگبار بسته‌اند! بی غیرت نامیدن ارتش، توهین به فوتبالیست‌ها، حملات کلامی به نیرو‌های حافظ امنیت و تشویق به حمله به این نیرو‌ها بخشی دیگر از کار‌های علی کریمی است.
اما یک بخشی از فعالیت او هم دروغگویی است و او خیلی راحت بدون تحقیق دروغ می‌نویسد. در تازه‌ترین مورد، او با انتشار تصویری مدعی شد که در شهر ایذه نیرو‌های مسلح با دوشکا مردم را به رگبار بسته‌اند و در ادامه گفته: مردم، بشینیم، قتل عام می‌شیم.
چند ثانیه جست‌وجو در گوگل کافی است تا مشخص کند تصویر مورد ادعای او، روز ۱۶ می‌۲۰۲۲ یعنی ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ (شش ماه پیش) از سوی صفحات یک گروه تروریستی و تجزیه‌طلب منتشر شده است.
تسنیم نوشته: «اگر علی کریمی خودش در تصویری که به نام ایذه منتشر کرده از جمله هوای بارانی و معماری خانه‌ها دقت می‌کرد متوجه می‌شد که محل موردنظر مربوط به شهر ایذه نیست و احتمالاً رزمایش نیرو‌های بسیج در یکی از شهر‌های شمال یا شمال غرب کشور است. او حتی می‌توانست از مردم ایذه سؤال کند که آب و هوای دیروز و امروز شهرشان چگونه بوده است. آن گروهک تروریست برخلاف کریمی، اگرچه اصل ویدئو را قلب کرد و دروغ گفت، اما حداقل در بخشی از فیلم ادعا می‌کند که ویدئو مربوط به یکی از شهر‌های شمال ایران است!» با مزه آنکه او می‌گوید قتل عام می‌شویم، اما وقتی تصمیم به فعالیت مجازی علیه جمهوری اسلامی گرفت، از ایران رفت و دور و دور و دور شد تا کم‌ترین هزینه‌ای بابت این فعالیت مجازی ندهد.
پیشتر هم کریمی تصویر یک بلاگر ورزشی و بدون حجاب ساکن خارج از کشور را به عنوان نوه یکی از مراجع تقلید معرفی کرده بود که خود آن فرد تکذیب کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار