کد خبر: 1116746
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۷
آئین تشییع پیکر شهید طلبه حجت‌الاسلام محمد مؤیدی صبح امروز با حضور اقشار مختلف مردم، در معالی‌آباد شیراز برگزار شد.
  •  

مراسم تشییع پیکر شهید طلبه محمد مؤیدی از مدافعان امنیت که به‌دست اغتشاشگران به شهادت رسید ‎صبح امروز شنبه با حضور مردم ولایت‌مدار شیراز، مقامات سیاسی و انتظامی استان از ساعت 9 و 30 دقیقه در محل شهادت این شهید در خیابان معالی‌آباد از پل بصیرت و مقابل مسجد شهید دستغیب آغاز شده است و تا پارک ملت ادامه دارد.

در این آیین، جمعی از مسئولان استانی، فرماندهان نظامی، انتظامی و همرزمان شهید، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و جمع کثیری از مردم حضور داشتند، شرکت‌کنندگان از عاملان و آمران اغتشاش‌های اخیر ابراز انزجار کردند.

مردم در این آئین باشکوه شعار‌های "مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل"، "مرگ بر انگلیس" و "مرگ بر ضد ولایت فقیه" سردادند و به صورت خودجوش در این آیین تشییع فریاد زدند.

شرکت‌کنندگان در آیین وداع با شهید امنیت در حالی که پرچم‌های سه رنگ ایران و دست نوشته‌های با مضمون‌های گوناگون از جمله «اغتشاشگر در خون شهدا شریک است»، اقدامات آشوبگران داعشی را محکوم و خواستار پایان فوری مماشات با اغتشاشگران شدند.

این مراسم تشییع که با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین حدائق مقابل پارک ملت خاتمه می‌یابد، براساس وصیت این شهید والامقام، پیکر مطهر شهید به شهرستان بیضا منتقل و در حسینیه‌ای در این شهر به خاک سپرده خواهد شد. محمد مؤیدی شامگاه سه‌شنبه 24 آبان ماه 1401 در برخورد کوکتل مولوتوف به سر توسط اغتشاشگران در خیابان معالی‌آباد شیراز به شهادت رسید.

شهید محمد مؤیدی طلبه بسیجی به‌گفته دوستان جهادگرش بیست سال کنار مردم بود و به آن‌ها خدمات‌رسانی می‌کرد. وی در سیل خوزستان، شیراز، لرستان و زلز‌له‌های سی‌سخت و سرپل‌ذهاب خودجوش و آتش به‌اختیار به مردم خدمات‌رسانی می‌کرد.

این طلبه 37 ساله علاوه بر کار طلبگی و جهادگری کشاورز‌ی هم می‌کرد و بخش زیادی از درآمد کشاورزی‌اش، صرف کمک به فقرا و مستمندان می‌شد. وی در شیوع کرونا هم با تمام وجود پای کار بود و به مردم و بیماران خدمات‌رسانی می‌کرد.

منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار